akristina92 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Den som poster etter denne posten er snabb! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Ja jøss, jeg er nok en liten pølsebit ja... Edit: Glemte meg helt jeg. Din lille idiotiske drittunge... Edit2: Synes det er på sin plass når folk ødelegger tråden på den hånende måten... Endret 2. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dette er et forum. Hvorfor får vi ikke diskutere ting som opptar oss? f.eks mitt hat mot menn Hater du meg? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ja jøss, jeg er nok en liten pølsebit ja... Edit: Glemte meg helt jeg. Din lille idiotiske drittunge... Edit2: Synes det er på sin plass når folk ødelegger tråden på den hånende måten... Bwahahahah! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg skal klippe meg nå. Blir fres. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kankje en warn hadde hjulpet? (TULLA) Men ta det med ro darkness| det kommer en fyr til... tross alt, verden går ikke under og griser flyr ikke og det snør ikke i canada.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 tross alt, verden går ikke under og griser flyr ikke og det snør ikke i canada.... IKKE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hva fikk du på engelsken SupremeX? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 tross alt, verden går ikke under og griser flyr ikke og det snør ikke i canada.... IKKE? ikke sist gang jeg sjekka... men om det snør i canada er jeg litt usikker på.... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som vet hva den sangen heter?? Går sånn "If you wanna stay happy for the rest of your life.......nanana" *bump* ///---*VIKTIG*---\\\ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Noen som vet hva den sangen heter?? Går sånn "If you wanna stay happy for the rest of your life.......nanana" Ja. Jimmy Soul - If you wanna be happy Edit: Right on time! Endret 2. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kanskje fordi de er noen drittsekker av noen idiotiske egoistiske slimballer? Det er en uke eller to siden. I hope you all catch fire! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRR Pff... kan ikke få alle til å brenne, men hvis det gjør deg blidere kan jeg sette fyr på meg selv mens jeg tar opp med webcam? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vil si farvel til dere, i morgen reiser jeg til Polen, og vil ikke se dere på en uke. Greit nok, jeg poster ikke så mye her for tida, men ikke tro jeg ikke følger med Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som vet hva den sangen heter?? Går sånn "If you wanna stay happy for the rest of your life.......nanana" Ja. Jimmy Soul - If you wanna be happy Edit: Right on time! JAAAA. *kosepå* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kanskje fordi de er noen drittsekker av noen idiotiske egoistiske slimballer? Det er en uke eller to siden. I hope you all catch fire! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRR Pff... kan ikke få alle til å brenne, men hvis det gjør deg blidere kan jeg sette fyr på meg selv mens jeg tar opp med webcam? jatakk, det ville varmet dypt i hjerteroten Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 noen som er gretten idag? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilken filmskole skal du begynne på, Wh1te? Akkurat det tenker jeg ikke på nå. Aller helst vil jeg slå i gjennom og slippe den driten. Satser på Lillehammer jeg De har sinnsykt bra utsyr, og lokaler Du må gå tv-linjen først og tatt i betraktning at jeg hater tv, funker ikke det for meg. Det er på TV det skjer Men du må ikke ha godt på TV-linja for å ta film-linja der. Vi var der på omvisning i fjor og de sa det var bare å begynne rett på. Men det er jo sinnsykt mange søkere da På TV-tekniker, som je tenker på var det 16 plasser og 350 søkere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg