ahpadt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal opp fem i morgen, og da skal jeg bælme kaffe for å ikke sovne under prøvene og fremføringene. Jævla tøs. Tihi. Natta folks! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Leggermeg/*knurre over MS sin impotens* GRR Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 er vel bedre det enn cola hvertfall... Vet nå ikke helt jeg men. Drikker aldri cola. Enten Litago eller urge. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja, der gikk jeg og til sengs, skal være tidlig i seng idag nattinatt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Da la jeg meg.. (for real) skal bare mekke noe å putte i trynet først.. God natt, folkens! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Vant nettopp en PCW i counter strike for "VTS: Vesterålen Terror Squad". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 ARGH! Jeg er på skolen nå! Det er for kaldt og glatt til å kjøre moped, ergo, Fredrik må sitte på med sin far som begynner klokken 0730 på jobb. Jeg gidder ikke kjøpe meg busskort til 350,- per måned for å komme meg til og fra skolen. Synes de kunne hatt noe billige busskort som fungerte akuratt som de som folk får dekket av fylkeskommunen, sånn at de bare gjelder til skolen og hjem, og motsatt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 *pekepåogleavFredrik* GGGGGGGGGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!#¤"% :w00t: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 *pekepåogleavFredrik* *mumle noe slikt som: JEG SPILTE GTA: SAN ANDREAS IGÅR, GJORDE DU!? BWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA* %$%$&!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) *pekepåogleavFredrik* *mumle noe slikt som: JEG SPILTE GTA: SAN ANDREAS IGÅR, GJORDE DU!? BWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA* %$%$&!!! NEI FORDI DEN JÆVLA T**RENTEN ALDRI BLE FERDIG! Også har jeg prøve i Access i dag. *EDIT: Jeg får busskort av skolen jeg. 350*12 = 4200. *bruke 4200 på masse Fredrik vil ha* Endret 2. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) PØH! Noob! Lykke til på prøven, ihvertfall. Endret 2. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) PØH! Noob! Thank you, thank you. And a Merry Christmas to you too. *EDIT: Nå må jeg stikke for å REKKE BUSSEN! *EDIT2: SOM JEG KOMMER PÅ MED MITT EGET BUSSKORT, SOM JEG FIKK! Endret 2. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 PØH! Noob! Thank you, thank you. And a Merry Christmas to you too. *EDIT: Nå må jeg stikke for å REKKE BUSSEN! *EDIT2: SOM JEG KOMMER PÅ MED MITT EGET BUSSKORT, SOM JEG FIKK! k. Jeg var også ganske hyggelig, jeg ønsket deg lykke til og greier. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Yo! en ny dag foran seg med elevens valg, vet ikke hva jeg skal gjøre først har så mye bra å velge mellom: -dawn of war -san andreas -firewarrior -driver 3 -socom ll Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Yay! Skole snart. Nå har jeg fiksa mohawken, spist, runket, ircet, surfet div forum + pratet med en fyr på tlf. Lol. Alt for mye til slik liten tid. Rekker ikke engang andre time. Da blir jeg hjemme og daffer litt til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 *snufs* Jeg er altfor noob i Adobe golive 6.0, hvordan i helvete får jeg siden til å bli en fast størrelse? Ikke leke mongo og flytte tekst etter som man strekker i vinduet. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 I'm baaaack! Internettløs-tøs atm, men får vel snart ADSL opp i det nye huset så i mellomtiden får jeg titte innom en gang i blant fra skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg