Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Goophy: Fuck that shit... Når helgen kommer drikker du på deg ølbriller og finner 10 stk som henne. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gi opp, og så voldtar du hu. Se på meg, jeg greide ikke å gjøre det jeg stilte meg inn på! Viljestyrken min kan du få billig av meg altså... Ehh... Hvorfor står det natrium i quoten din? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Goophy: Fuck that shit... Når helgen kommer drikker du på deg ølbriller og finner 10 stk som henne. Jaggu om jeg skal gi faen i det. Drikke kan jeg ikke, går på haugevis av medisiner nå... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 voldtekt er en handling i vold og raseri, ikke sexuell tiltrekkning. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ehh... Hvorfor står det natrium i quoten din? Hmm.. Si det.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 voldtekt er en handling i vold og raseri, ikke sexuell tiltrekkning. Duh! Her er det begge deler, sinne over at følelsene ikke er gjengjeldt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sex? No? Rape it is. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg druknet akkurat mobiltelefonen min i TE!!! *sørge* Ring MacGyver! (Husk å ha nål og tråd klart) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nå er jeg forbanna lei all støyen fra Shuttlen. Kaster meg på sengen med laptoppen heller. Ah, en kompis får lappen i morgen og så skal vi cruise. Og hva voldtekt angår: Det du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem. Vil du å ta ei fin dame med tvang må du ønske at hun skal ville ta deg med tvang også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nå er jeg forbanna lei all støyen fra Shuttlen. Jeg og....allerede. Sikler på Lian Li + vannkjøling. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Og hva voldtekt angår: Det du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem. Vil du å ta ei fin dame med tvang må du ønske at hun skal ville ta deg med tvang også. En fin tanke der ja Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bah, "voldtekt" er et så negativt begrep. Hva med "overraskelsessex"? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg druknet akkurat mobiltelefonen min i TE!!! Hvordan i... overraskelsessex Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Bah, "voldtekt" er et så negativt begrep. Hva med "overraskelsessex"? Det LYDER iallefall bedre! :!: Endret 1. november 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bah, "voldtekt" er et så negativt begrep. Hva med "overraskelsessex"? Bedre ord det ja.. Ble nesten litt koselig! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bare jeg som synes det er litt frekt å kødde med sånt? BLÆH. Teitinger. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bare jeg som synes det er litt frekt å kødde med sånt? Nei, du er vel ikke alene om det. Men jeg deler (tydeligvis) ikke den meningen med deg. Eller, jo. Men det får vike for humor. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sengen venter på meg! Hoppe bort dit Godnatt a. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bare jeg som synes det er litt frekt å kødde med sånt? BLÆH. Teitinger. Alt som er sykt og tragisk her i verden må spøkes med.. Tar man sånt alvorlig, og tenker over konsekvensene og hva disse handlingene gjør med folk vil man bli gal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg