akristina92 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VIKTIG BESKJED TIL EVENTUELLE ROTTEEIERE!Ikke la rotta di gå på tastaturet! Den kommer til å urinere mellom tastene! skumlere ting i mitt tastatur enn rottetiss Kunne disse "skumlere tingene" dine blitt barna dine? tenkte faktisk det samme.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Vi har aldri innleveringer. Har hatt noen prøver osv. Men ikke så unormalt mange egentlig. Regner med at det blir noen flere nå til Jul, men tror ikke det blir så alt for ille. Lekser er det heller lite av. Jeg kommer på skolen om morraen, sitter 6-8 timer og hører på en lærer prate (de andre skriver notater) også går jeg hjem. Thats it. Vi gjør aldri noe. Legg til at vi må sitte en og en i alfabetisk rekkefølge, at lærerne er nøyaktige på minuttet når det gjelder friminutt/timer osv og ett elendig klassemiljø .. Gleder meg til jeg blir 18 og kan slutte. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) VIKTIG BESKJED TIL EVENTUELLE ROTTEEIERE!Ikke la rotta di gå på tastaturet! Den kommer til å urinere mellom tastene! skumlere ting i mitt tastatur enn rottetiss Kunne disse "skumlere tingene" dine blitt barna dine? Oj shit lol tenkte ikke på det jeg lol Faktisk ikke tror jeg EDIT: Er det så skummelt da? Endret 1. november 2004 av So Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fordelen med de fleste fag på universitetet er da at du ikke må møte opp til forelesninger. Kan du det det foreleses om, kan du gjøre hva som passer deg selv. Ingen som tar fravær. Det eneste kravet vi har, er å få noen øvinger godkjente. Naturligvis bør man også stå til eksamen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Legg til at vi må sitte en og en i alfabetisk rekkefølge, at lærerne er nøyaktige på minuttet når det gjelder friminutt/timer osv og ett elendig klassemiljø .. Glad jeg ikke har det sånn. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *Jesp* Endelig hjemme fra damen... Uh, lenge siden jeg har vært borte fra forumet så lenge Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VIKTIG BESKJED TIL EVENTUELLE ROTTEEIERE!Ikke la rotta di gå på tastaturet! Den kommer til å urinere mellom tastene! skumlere ting i mitt tastatur enn rottetiss Kunne disse "skumlere tingene" dine blitt barna dine? ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg kommer helt sikkert til å være en arrogant fa*n når jeg begynner på filmskole, men det er skolesystemet sin feil. Når skal det være min tur til å briljere? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvem sier du ikke er en arrogant fa*n nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvem sier du ikke er en arrogant fa*n nå? Jeg er ikke det. Men jeg har sinnsykt lyst å være det. Noen synes sikkert at jeg er det, men det er med vilje. Så har vi dem som mener at om en person vet mye om en ting, så blir han/hun plutselig arrogant. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvilken filmskole skal du begynne på, Wh1te? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja da har jeg vært sammen med dama 1år idag, så da forventer jeg meg masse gratulasjoner a.s.a.p! I mellomtiden eter vi litt hjemmelagd pizza og ser på "Love Actually" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Brenn. Dette fikk jeg idag. "Hei mats! Jeg må innrømme at jeg ikke har følelser for noen spesielle nå. Vil bare være singel og fri. hvis du skjønner! Men synes du er en kjempekar " Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja da har jeg vært sammen med dama 1år idag, så da forventer jeg meg masse gratulasjoner a.s.a.p! I mellomtiden eter vi litt hjemmelagd pizza og ser på "Love Actually" det er ca 365dager mere enn jeg har klart et fast forhold gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvilken filmskole skal du begynne på, Wh1te? Akkurat det tenker jeg ikke på nå. Aller helst vil jeg slå i gjennom og slippe den driten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Brenn. Dette fikk jeg idag. "Hei mats! Jeg må innrømme at jeg ikke har følelser for noen spesielle nå. Vil bare være singel og fri. hvis du skjønner! Men synes du er en kjempekar " Gi opp, og så voldtar du hu. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg druknet akkurat mobiltelefonen min i TE!!! *sørge* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Brenn. Dette fikk jeg idag. "Hei mats! Jeg må innrømme at jeg ikke har følelser for noen spesielle nå. Vil bare være singel og fri. hvis du skjønner! Men synes du er en kjempekar " Gi opp, og så voldtar du hu. Thats the spirit Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 jævla post faen skal pakka mi ligge på posten hele uka eller? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Gi opp, og så voldtar du hu. Se på meg, jeg greide ikke å gjøre det jeg stilte meg inn på! Viljestyrken min kan du få billig av meg altså... Endret 1. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg