Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har aldri innleveringer. Har hatt noen prøver osv. Men ikke så unormalt mange egentlig. Regner med at det blir noen flere nå til Jul, men tror ikke det blir så alt for ille. Lekser er det heller lite av.

Jeg kommer på skolen om morraen, sitter 6-8 timer og hører på en lærer prate (de andre skriver notater) også går jeg hjem. Thats it. Vi gjør aldri noe.

Legg til at vi må sitte en og en i alfabetisk rekkefølge, at lærerne er nøyaktige på minuttet når det gjelder friminutt/timer osv og ett elendig klassemiljø ..

Gleder meg til jeg blir 18 og kan slutte.

Lenke til kommentar
VIKTIG BESKJED TIL EVENTUELLE ROTTEEIERE!

Ikke la rotta di gå på tastaturet! Den kommer til å urinere mellom tastene!

skumlere ting i mitt tastatur enn rottetiss ;)

Kunne disse "skumlere tingene" dine blitt barna dine?

Oj shit lol tenkte ikke på det jeg lol :innocent:

Faktisk ikke tror jeg :tease:

EDIT: Er det så skummelt da?

Endret av So
Lenke til kommentar

Fordelen med de fleste fag på universitetet er da at du ikke møte opp til forelesninger. Kan du det det foreleses om, kan du gjøre hva som passer deg selv. Ingen som tar fravær. Det eneste kravet vi har, er å få noen øvinger godkjente. Naturligvis bør man også stå til eksamen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kommer helt sikkert til å være en arrogant fa*n når jeg begynner på filmskole, men det er skolesystemet sin feil. Når skal det være min tur til å briljere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvem sier du ikke er en arrogant fa*n nå? :p

Jeg er ikke det. Men jeg har sinnsykt lyst å være det. Noen synes sikkert at jeg er det, men det er med vilje.

Så har vi dem som mener at om en person vet mye om en ting, så blir han/hun plutselig arrogant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvilken filmskole skal du begynne på, Wh1te?

Akkurat det tenker jeg ikke på nå. Aller helst vil jeg slå i gjennom og slippe den driten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...