Anette_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 SkyMarshall: Er du fra Sande?? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Mer kakao ... MER KAAKAOOOO ... WÆÆÆÆJH ... *blande/helle/trikse/mixe/brennse seg ... sånn ja* Hvordan trikse ferdig kakao? Skje/kakao/koke/vann/skje/øh ... røre? Ja jævla kåmmplikat'd var det iallefall... *kaste håret bakover og drikke* Klipp/barber håret ditt 7mm så slipper du å bekymre deg for å få hår i kakaoen.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *kaste håret bakover og drikke* *Bli med* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er sulten. Hvor har jeg nå gjort av rotta mi... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvor har jeg nå gjort av rotta mi... Rottekebab! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er så stresset og lesset opp med arbeid. De som sa at andre var chill, må det være noe seriøst galt med. Har 3 innleveringer hver uke, pluss kanskje to prøver og litt muntlig høring. SNACKS! Jeg føler at jeg gjør så mye og får så lite. I helgen skal det drikkes i hvert fall. Skal bli skikkelig trashed. Syndens begavelse Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er så stresset og lesset opp med arbeid. De som sa at andre var chill, må det være noe seriøst galt med. Har 3 innleveringer hver uke, pluss kanskje to prøver og litt muntlig høring. SNACKS! The power of VK1... VK2 er derimot kos fra ende til annen. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er så stresset og lesset opp med arbeid. De som sa at andre var chill, må det være noe seriøst galt med. Har 3 innleveringer hver uke, pluss kanskje to prøver og litt muntlig høring. SNACKS! The power of VK1... VK2 er derimot kos fra ende til annen. Syns GK er ille nok jeg, har ennå ett kåseri igjen til imårra Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Huff, dere som ikke er ferdige på vgs enda. Vent til dere starter på universitetet eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Huff, dere som ikke er ferdige på vgs enda. Vent til dere starter på universitetet eller tilsvarende. *Grue seg* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er på iungsomskolen jeg... HAr så lite lesker at vi blir ferdig på skolen, og læreren sjekker aldri noe. Blir vel helt sinnsykt å komme på vgs da...? Lurer på allmenn / eletrofag.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VK2 er derimot kos fra ende til annen. Jeg tviler sterkt på at jeg noensinne kommer til å få et hardere år enn dette. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 synes VK1 er helvette jeg Er bare prøver og innleveringer hele tiden! Og MASSE lekser, kunne sitti heel dagen hver dag hvis jeg bare hadde giddi å gjort de.. Men det gjør jeg ikke, tar det som det kommer. Har andre ting som er viktigere enn lekser å gjøre Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hvem er purfy ( whatever ) Endret 1. november 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VIKTIG BESKJED TIL EVENTUELLE ROTTEEIERE! Ikke la rotta di gå på tastaturet! Den kommer til å urinere mellom tastene! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 GK er egentlig en dans på de kjente rosene(utenom fransk da, DJiIiiIIZez) bare jeg som er sinnsykt lat Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Feil. Mai 2005 Grand Theft Auto: San Andreas: 30-Sep-2005 Tja, man kan jo lure.. I kveld skal jeg legge meg tidlig! Kl 22:30 skal jeg skru av PC'n, og hoppe til køys. Håper jeg klarer det edit: Hvem er purfy ( whatever ) Purify er en fast bruker av forumet. Han er også en oppegående kar.. Endret 1. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) VIKTIG BESKJED TIL EVENTUELLE ROTTEEIERE!Ikke la rotta di gå på tastaturet! Den kommer til å urinere mellom tastene! skumlere ting i mitt tastatur enn rottetiss Endret 1. november 2004 av So Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VIKTIG BESKJED TIL EVENTUELLE ROTTEEIERE!Ikke la rotta di gå på tastaturet! Den kommer til å urinere mellom tastene! skumlere ting i mitt tastatur enn rottetiss Kunne disse "skumlere tingene" dine blitt barna dine? Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Lurer på hva som er i mitt tastatur Antageleg vis er det masse hunde hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg