SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Baaaah ... Goodmorning ppl. Jeg våkna altfor tidlig idag. men det er mulig det egentlig bare er fint. Sol og frost ute, hyklete... Mekke meg en kopp med kakao og rulle meg en feit schvær Petterøes og hore litt forum jeg da! Endret 1. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jaja.....Sitter her og drikker øl eg nå. One of those days. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jaja.....Sitter her og drikker øl eg nå. One of those days. jaja.....Sitter her og tørker snørr eg nå. One of Those days. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja jeg stikker i posten jeg da, så kanskje jeg får tørka litt tårer. Regningene har ikke vært hent på ei uke. Wiiiiha ... Wish me løkk. *rusle* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Good luck! Life has never sucked as much as it does today! *drikke* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Good luck! Life has never sucked as much as it does today! *drikke* Hva skjer for noe? Drikking er ikke en løsning på problemer Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Begynne å drikke NÅ ? Hoho, da er det noe galt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det noen som vet en nettside jeg kan finne ut noe om den nasjonale politikken her i Norge på 60-tallet? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Begynne å drikke NÅ ? Hoho, da er det noe galt om du ikke viste det så går det an og drikke øl fordi det er godt og ikke med det formål å bli full Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hadde ikke mer igjen. Kjeder meg......kanskje eg skulle tatt en tur til byn selvom det regner. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har 4 tuborg igjen etter helga jeg, kom å få folkens. Er hjemme idag og trener, ble for mye alkohol og for lite trening forrige uke. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Heh du får ha det morro med dem nettop hjemme fra skolen, deilig Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hadde ikke mer igjen. Kjeder meg......kanskje eg skulle tatt en tur til byn selvom det regner. Hvorfor ikke vente til helga? Er større sjangse for å få seg noe da Så tar du heller å spiller litt SOF2 idag, eller se en bra film, evt spille GTA:SA Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 FFS har ikke ps2 til å spille GTA:SA. /me vil ha GTA:SA!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Øy!!! det er norsk tentamen nå snart Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 tentamen ja, store prøver er ikke mye morro!! Stakk å kjøpte meg sesong 1 av csi på dvd nettopp, tror dette blir en skikkelig deilig slappe-av-dag! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 tentamen ja, store prøver er ikke mye morro!! Stakk å kjøpte meg sesong 1 av csi på dvd nettopp, tror dette blir en skikkelig deilig slappe-av-dag! Digg, cola og gradis forran pc'en er alltid nice, også med CSI er jo dagen komplett.. Fader ass, har tentamen sammen med Svermster på onsdag, ikke gøy, hater norsktentamen, spesielt når du sitter der uten noen ting å skrive om Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 FFS har ikke ps2 til å spille GTA:SA. /me vil ha GTA:SA!!! Den er lei Kjøper meg Playstation Two når jeg får stipend (PS two er den nye lille utgaven med innebygd nettverkskort ) Er teit at spillet ikke kommer på alle platformer sånn ca. samtidig, så der har PS2 noe unikt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Arhh!!! Nesten alle i klassen kjøpte GTA SA idag, men jeg skal på jobb og gjøre lekser så jeg får ikke komt på besøk hos dem å prøve Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Arhh!!! Nesten alle i klassen kjøpte GTA SA idag, men jeg skal på jobb og gjøre lekser så jeg får ikke komt på besøk hos dem å prøve *leavogpekepå* Noen her som vet hvordan jeg får flysertifikat på San Andreas? Jeg finner ingen skoler som tilbyr det.. Jaja, må vel gjøre noen flere missions.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg