Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 for en diskusjon. ja, han har postet på forumet igjen. Stort? What he said. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kom hjem nå nettopp. Vi leide Cabin Fever. Eller hva den het. Dritskummel. Før filmen sa jeg: "Jeg elsker å bli skremt!" Etter filmen lå jeg bak ryggen hans og ropte: "Er den ferdig nå?" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 http://dremel.com/productdisplay/tool_temp...01&Color=99CCFF AHAHAHAHAHAHAHAH ... for en diskusjon. ja, han har postet på forumet igjen. Stort? Ikke egentlig. Bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som har hørt noe av Ásmegin her? Fant ut at det var litt kul musikk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Århhh!!!!! Jeg klikker snart på home.no.net! Det er nede hele forbanka tiden! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som har hørt noe av Ásmegin her? Fant ut at det var litt kul musikk Har CD'n deres. Veldig bra CD. De savner deg visst veldig Haltan. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 for en diskusjon. ja, han har postet på forumet igjen. Stort? What he said. HalTan gjorde store saker ut av at han hang for mye på forumet. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tar kvelden jeg, minutta snek seg akkurat forbi 12.00 *Nynnepå Team America Sangen* America F*ck Yeah! Coming again to save the mother f*cking day! YEAH America f*ck yeah! Freedom is the only way YEAH! Terrorist your game is through cuz now you gonna answer to AMERICAA! F*ck yeah! So lick my butt and suck on my balls! America f*ck yeah! Watcha gonna do when we come for you now?! Its the dream that we all share, its the home for tomorrow!! F*ck yeah! MacDonalds! Wallmart! osv Baseball! Rock and roll! Internet! Slavery! ellerno :!: Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? hw.no kan bare begynne å forberede seg på søksmål på lik linje som tobakksfirmaene Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? Jepp, Det første jeg gjør når jeg kommer hjem, kommer på skolen, eller finner meg en pc i det hele tatt er og gå inn på forumet... Men nå legger jeg meg Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe, saksøke hw.no pga. epelepsia "jeg visste ikke at det var så avhengighetsdannende " neida, kanke gjøre noe vondt mot hverken gamer.no eller hw.no Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? Nei. Jeg henger her når jeg vil ha tid for meg selv. Avslappende og kanskje den eneste tingen jeg gjør der jeg ikke stresser, men bare sitter stille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? Ja... Hvorfor slutte? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe, saksøke hw.no pga. epelepsia "jeg visste ikke at det var så avhengighetsdannende "neida, kanke gjøre noe vondt mot hverken gamer.no eller hw.no kos skal de ha Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? Ja... Hvorfor slutte? Kan ikke slutte! Henge på forumet er jo den nye moten Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? Jepp. Det første jeg gjør når jeg har tilgang til internett på en PC er å sjekke forumet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet? Jeg skulle legge meg, så tror du ikke jeg drar fram laptopen og surfer rett inn hit.. Det sier vel sitt... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Sovetid. *pekepåallenattdyreneogle* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ahpadt tvinger meg til å sove. CUNT! Det er så jævlig ryddig her at jeg smiler inne i meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg