tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Opera er jo slettes ikke ille. Nå begynner man å få skrivesperre her, ser jeg... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) 2x Kåseri til tirsdag... *glede seg til å skrive imårra* Pokker skole suger Norsk er jo et av de kuleste fagene, men blir for mye press for en latsabb som meg... EDIT: Er HalTan tilbake eller? Ser han sitter og leser Endret 31. oktober 2004 av So Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Han vil ikke svare Fredrik på MSN, dårlig gjort, HalTan. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Norsk er jo et av de kuleste fagene, men blir for mye press for en latsabb som meg... ...norsk? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Åi åi ... nå klemmer det på her! *grabbe tak i Lambi og rase på dass* Lykke til. Det gikk heldigvis ganske greit for seg. Er litt sliten egentli --- så får ta meg en røyk. (langt vekk fra gjerningstedet for helsas skyld) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Norsk er jo et av de kuleste fagene, men blir for mye press for en latsabb som meg... ...norsk? Hva er galt med norsk a? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Åi åi ... nå klemmer det på her! *grabbe tak i Lambi og rase på dass* Lykke til. Det gikk heldigvis ganske greit for seg. Heldigvis. Men oioioi så den flua som flyr rundt hodet mitt irriterer meg nå! Skal ikke egentlig de der irriterende krypene være døde nå? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Norsk er jo et av de kuleste fagene, men blir for mye press for en latsabb som meg... ...norsk? Hva er galt med norsk a? Liker det bare ikke. Eller, grammatikk og sånt er jo greit. Men å lære fjorten forskjellige måter å skrive en fortelling på, det syns jeg er unødvendig. Men andre syns vel det er like unødvendig å kunne ligninger, så... Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Åi åi ... nå klemmer det på her! *grabbe tak i Lambi og rase på dass* Lykke til. Det gikk heldigvis ganske greit for seg. Heldigvis. Men oioioi så den flua som flyr rundt hodet mitt irriterer meg nå! Skal ikke egentlig de der irriterende krypene være døde nå? Ikke vist den er født i huset ditt, eller vært der siden sommeren. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Ikke vist den er født i huset ditt, eller vært der siden sommeren. *Fange den i et glass og kaste den ut i kulden, den sikre død* Endret 31. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Norsk er jo et av de kuleste fagene, men blir for mye press for en latsabb som meg... ...norsk? Hva er galt med norsk a? Liker det bare ikke. Eller, grammatikk og sånt er jo greit. Men å lære fjorten forskjellige måter å skrive en fortelling på, det syns jeg er unødvendig. Men andre syns vel det er like unødvendig å kunne ligninger, så... Syns det er litt gøy å ytre sine meninger osv jeg Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Norsk er jo et av de kuleste fagene, men blir for mye press for en latsabb som meg... ...norsk? Hva er galt med norsk a? Liker det bare ikke. Eller, grammatikk og sånt er jo greit. Men å lære fjorten forskjellige måter å skrive en fortelling på, det syns jeg er unødvendig. Men andre syns vel det er like unødvendig å kunne ligninger, så... Syns det er litt gøy å ytre sine meninger osv jeg Vel, jo, forsåvidt. Nei, nå trenger jeg en dusj. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Fikk vite at læreren vår er død nå nettopp. Lungekreft.. Hun som hadde blitt så bra nå, og gledet seg til å jobbe litt innimellom.. så nå på fredag ble hun plutselig syk igjen, og døde i går.. Ekstremt synd, for hun var ufattelig grei, og samtidig en flott lærer.. Jaja, that's life.. Ellers, så hater jeg halloween. Ikke for det at folk bruker masse penger på det, eller at store leketøyskjeder bruker det i sin markedsføring, men at de som går rundt ikke respekter skilt med teksten: "Ikke tigg godterier her!" Dessuten så er halloween-tradisjonen hentet fra USA.. Hva med å lage egne tradisjoner? Nå skal jeg raske sammen noe mat, så til køys.. God natt! edit: faen da.. Endret 31. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Får vel gå og pusse tennene. Anntar det er noen her som ikke gjør det, har jeg rett? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Får vel gå og pusse tennene.Anntar det er noen her som ikke gjør det, har jeg rett? Jeg går ut i fra at alle her pusser tennene sine, inkl. meg. Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan ikke, har gått tom for stålull. *banne på japansk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Man må pusse tenner, munn som smaker ullsokker fritert i pungsvette er ekkelt (ikke at jeg har smakt pungsvettefriterte ullsokker ) Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Man må pusse tenner, munn som smaker ullsokker fritert i pungsvette er ekkelt (ikke at jeg har smakt pungsvettefriterte ullsokker ) MEN du har smakt pungen til Ullsokk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Man må pusse tenner, munn som smaker ullsokker fritert i pungsvette er ekkelt (ikke at jeg har smakt pungsvettefriterte ullsokker ) MEN du har smakt pungen til Ullsokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg