cheeplix Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hihi! Pappa er ute i psycho kostyme og skremmer små barn som kommer på døra :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hihi! Pappa er ute i psycho kostyme og skremmer små barn som kommer på døra :!: Hehe, genialt. Jeg liker ikke halloween, jeg liker ikke julebukk. Jeg liker ikke barn som kommer på døra og gjør noe som gjør at du bare må stå der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hihi! Pappa er ute i psycho kostyme og skremmer små barn som kommer på døra :!: Hehe, genialt. Jeg liker ikke halloween, jeg liker ikke julebukk. Jeg liker ikke barn som kommer på døra og gjør noe som gjør at du bare må stå der. Derfor jeg har sluttet å synge og bare forlangt digg. Problem solved. Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er Halloween i dag da? Liker ikke Halloween noe spesielt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er i dag det eigentleg er halloween ikkje sandt? Var ein heil skokk med unger på døra mi her i går føremiddag, dumme unger. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hihi! Pappa er ute i psycho kostyme og skremmer små barn som kommer på døra :!: Må jo ha med bilde. Han er gal, lover! Tatt med mobilkamera så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) @Cheezcake: BWAHAHAHA! GENIALT! Endret 31. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hihi! Pappa er ute i psycho kostyme og skremmer små barn som kommer på døra :!: Må jo ha med bilde. Han er gal, lover! Tatt med mobilkamera så dårlig kvalitet. :!: :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dæven, så nice. Hahaha Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 haha, godt noen har en ungdommelig far i hvertfall Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 *rar drøm* Jeg drømte i natt at bilen ikke ville starte. At den trengte litt kos for og starte så jeg la meg rett ut på panseret og koset med den , og menst jeg holdt på lagde den kose-brommelyder ....og til slutt startet den... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 http://store.yahoo.com/hobased/clowninvan.html Her er ein god ide på korlies du skal skremme barn. I presents, "the clown in the van" :!: Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hvilken avartar brukte diskspace10gb ??? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 samme som ahpadt, som egentlig er min, bare at tommelen gikk ut til siden. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg tror nok jeg er syk... Vondt i hode og kjennes varm av både meg og mamma.... Nå skal mamma lete i alle kassene som står i boden etter termometer. Nesten alt er blitt pakket i kaser og satt ned dit, fordi vi hadde visning igår og forigårs... Håper jeg er syk og slipper skolen! CS EDIT: Jeg og lillebroren min finner på onde måter å plage de små glade barna som går omkring... Ikke så onde egentlig... Endret 31. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg tror nok jeg er syk... Vondt i hode og kjennes varm av både meg og mamma.... Nå skal mamma lete i alle kassene som står i boden etter termometer. Nesten alt er blitt pakket i kaser og satt ned dit, fordi vi hadde visning igår og forigårs... Håper jeg er syk og slipper skolen! CS du merker da selv om du er syk, trenger ikke termometer for det. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Mamma må være på den sikre siden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) moren din stoler ikke på deg. EDIT: uansett, klokken er 19:30, det er ikke skole før i morgen, ting blir bedre i løpet av natten. Endret 31. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg