Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 EDIT: AnAnAs: Du kan jo underholde deg på den litt mer intime måten, da... vi vet alle at du ikke tenkte på henne når du skrev det, du vil bare få et ja til forslaget så du kan runke til tanken. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 EDIT: AnAnAs: Du kan jo underholde deg på den litt mer intime måten, da... vi vet alle at du ikke tenkte på henne når du skrev det, du vil bare få et ja til forslaget så du kan runke til tanken. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Se på min kule avatar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Se på min kule avatar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Se på min kule avatar gi faen da, fjortis. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Se på min kule avatar gi faen da, fjortis. jeg er 12! Tolvtis.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hadde en noget rar drøm i natt, ja, selv om det er 7 timer siden jeg sto opp sier jeg det nå. Jeg og klassen min (som ikke eksisterer) var på klassetur på Hamar (Oooh, 20 minutters tur). Vi var faktsk på Sagatun kino for å høre på ett foredrag, men jeg og en fyr gadd ikke lenger og stakk ut for å ta en røyk. Men det var ulovlig å røyke i Hamar, så jeg måtte gå og gjemme meg ett sted, han andre ble bare borte. Etter mye vandring hadde jeg gått meg bort, gikk i en skog. Etter en stund så jeg en lysning, ett hus sto der, jeg gikk dit og banka på terrasedøra, etter en liten stund kommer ett "kjent" fjes og åpner. Det var SnowDOG Vi tar en røyk på terrasen før vi går inn for å rense pipene (vi hadde røyka pipe istedet for sigaretter\tobakk). Da kommer mora til SnowDOG inn og skjeller ut meg for å gjøre sønnen hennes til en kriminel :S Jeg skjønner ingenting og våkner med ett merkelig uttrykk i ansiktet. BTW! Må stå opp kl. 03.00 i natt, skal til Gardemoen for så å fly til Gran Canaria Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 *ett stykk sykt menneskes drøm* :!: :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Se på min kule avatar gi faen da, fjortis. jeg er 12! Tolvtis.. avataren din ble eid! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hadde en noget rar drøm i natt, ja, selv om det er 7 timer siden jeg sto opp sier jeg det nå. Jeg og klassen min (som ikke eksisterer) var på klassetur på Hamar (Oooh, 20 minutters tur). Vi var faktsk på Sagatun kino for å høre på ett foredrag, men jeg og en fyr gadd ikke lenger og stakk ut for å ta en røyk. Men det var ulovlig å røyke i Hamar, så jeg måtte gå og gjemme meg ett sted, han andre ble bare borte. Etter mye vandring hadde jeg gått meg bort, gikk i en skog. Etter en stund så jeg en lysning, ett hus sto der, jeg gikk dit og banka på terrasedøra, etter en liten stund kommer ett "kjent" fjes og åpner. Det var SnowDOG Vi tar en røyk på terrasen før vi går inn for å rense pipene (vi hadde røyka pipe istedet for sigaretter\tobakk). Da kommer mora til SnowDOG inn og skjeller ut meg for å gjøre sønnen hennes til en kriminel :S Jeg skjønner ingenting og våkner med ett merkelig uttrykk i ansiktet. BTW! Må stå opp kl. 03.00 i natt, skal til Gardemoen for så å fly til Gran Canaria Der lo jeg! Seriøst! :!: EDIT: Vaaaahhh?? Hvor ble avatern min av Endret 31. oktober 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 EDIT: Vaaaahhh?? Hvor ble avatern min av Fjernet av moderator da du misbrukte andre brukere sin avatar. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) EDIT: Vaaaahhh?? Hvor ble avatern min av Fjernet av moderator da du misbrukte andre brukere sin avatar. eyyY! Hva med ahpdt da? EDIT: Forskjellsbehandling!! Endret 31. oktober 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dæven. 19 registrerte brukere i tråden. Hjølpes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 EDIT: Vaaaahhh?? Hvor ble avatern min av Fjernet av moderator da du misbrukte andre brukere sin avatar. eyyY! Hva med ahpdt da? EDIT: Forskjellsbehandling!! ahpadt får lov, det er en intern greie. Duh. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 *ett stykk sykt menneskes drøm* :!: :!: Kan vel egentlig si meg enig, vet ikke hvorfor det der skjedde :S Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Masse karbohydratprat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg