Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg bare lagt på meg væske? :)

2 kg væske? :hmm:

Altså, la oss si at jeg veier 65 kg om morgenen, i løpet av dagen spiser jeg tre-fire måltider, drikker 3 liter vann, og går kanskje på do èn gang. Hvor mange kilo tror du jeg beholder i kroppen før det forsvinner igjen? Det å gå opp 1-2-3-4-5 kilo i løpet av en periode fordi man faktisk SPISER MAT er ingen negativ ting. Å få i seg nok væske er essensiellt. Og å holde på slik du gjør er UFATTELIG usunt.

Lenke til kommentar
Har jeg bare lagt på meg væske?  :)

2 kg væske?  :hmm:

Altså, la oss si at jeg veier 65 kg om morgenen, i løpet av dagen spiser jeg tre-fire måltider, drikker 3 liter vann, og går kanskje på do èn gang. Hvor mange kilo tror du jeg beholder i kroppen før det forsvinner igjen? Det å gå opp 1-2-3-4-5 kilo i løpet av en periode fordi man faktisk SPISER MAT er ingen negativ ting. Å få i seg nok væske er essensiellt. Og å holde på slik du gjør er UFATTELIG usunt.

Må regne med svette også, da. Også går man kanskje på do mer en en gang om dagen... Så du burde begynne å trene igjen :p

 

Men helt seriøst... Mye av det Fedon sier er det mye riktig i...

Lenke til kommentar

Er en time til jeg skal dra, men finner ikke på noe å gjøre i mellomtiden. Jeg har dusjet, kledd på meg og sminket meg. Har spilt PS2. Har lest avisen. Har gjort lekser. Har trent litt vekter. Har snakket med mamma. Har hjulpet mamma å finne kaninen. Har lest bok.

 

Slipper opp for ting å gjøre nå...

Lenke til kommentar
Men helt seriøst... Mye av det Fedon sier er det mye riktig i...

Og veldig mye galt

Grunnlaget for hans diet er: Dersom man spiser egg og brød, da spiser man karbohydrater(brød) og proteiner(egg). Fordi det er lettere for kroppen å forbrenne karbohydratene forbrenner den BARE karbohydratene. Det bety at all proteinen blir gjort om til fett. Dersom man da baer spiser to egg, litt kjøtt(proteiner) vil man ha en mye sunnere middag! Man burde også spise mer salat, sier han...

 

Han er ganske missforstått også, f.eks. det med poteter. Han sier ikke at man ikke skal spise poteter, men når en nordmann spiser poteter og kjøtt hver dag i hele uken, betyr det at man ikke forbrenner proteinene, bare karbohydratene. Dersom man bytter ut potetene med f.eks. salat noe dager vil det hjelpe!

 

Og godteri o.l. peanøtter og m&m er helt grei å spise, bare man ike drikker brus til, da vil alle karbohydratene forbrennes og det andre gjort om til fett!

 

Og det er ikke Fedons ide, det er gammel, gammel kunnskap som han har tatt tilbake igjen!

 

EDIT: AnAnAs: Du kan jo underholde deg på den litt mer intime måten, da... :p

 

EDIT2:

Har du noen gang sett ett dyr spise masse mat, så hopper rund i skogen for å forbrene det?

 

EDIT3: Raklame for andre forum? FYFY!

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...