Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*EDIT: Er dette en fyllekule eller jeg-har-fått-vondt-i-huet-fordi-jeg-ikke-kan-spise-fordi-jeg-slanker-meg-på-thea-måten?

"Haha". Jeg slanker meg ikke lenger, derfor har jeg gått opp i vekt i helgen. På fredag spiste jeg pizza på Dolly Dimples, på lørdag spiste jeg lunsj på McD og i dag har jeg spist pommes frites. Har et helt år å ta igjen :p

 

Skal spise sunnere og oftere fra nå av, men måtte kose meg litt i helgen etter så lenge med kaninfòr.

 

EDIT: *stemme*

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
"Haha". Jeg slanker meg ikke lenger, derfor har jeg gått opp i vekt i helgen. På fredag spiste jeg pizza på Dolly Dimples, på lørdag spiste jeg lunsj på McD og i dag har jeg spist pommes frites. Har et helt år å ta igjen :p

Du går ikke opp i vekt over helga på den måten. På samme måte som du ikke går NED i vekt på samme måte. I så fall er det ikke fett du har mista/lagt på deg, men væske.

 

Og for all del: Slutt å gjøre livet surt for deg selv.

Lenke til kommentar
I så fall er det ikke fett du har mista/lagt på deg, men væske.

Har jeg bare lagt på meg væske? :)

2 kg væske? :hmm:

 

 

Jeg har syv jenteuvenner, derfor jeg ikke dro på bursdagsfesten til venninnen min i går. Halvparten av de hun hadde bedt hater meg :p Alltid noen chicks som skal hate meg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...