dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Gammel er flodhest? Anyone? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Profil funksjonen er no dritt jens Fødselsdag: 29 September 1986 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ja, fant ut det jeg og. Skjønte ikke hvorfor han skulle på jobb da. Skole Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Æsj, top10 ble ikke ferdig :S Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Da la jeg meg. Najtinajt Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 God aften, dudes and dudettes. Slåpåring skuffet som alltid, ikke i det hele tatt. Men vil påstå at forrige episode var bedre. Til alle: stikk inn på nrk.no og se på episodene der. Gratislett, og ikke minst digg. Synes litt synd på b-real og folka som må lese mass (Vi ser deg(dere) nok! ) Men jeg la meg nuh.. Skal prøve å riste av meg forkjølelsen en gang for alle.. Good night, j00 spikey friends! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 *bankbank* Curly? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 b-real: Bare så du vet det, så planlegger jeg å legge ut drømmen din på GTF når jeg gidder/får tid/gidder. Har du noen skikkelige vrangforestillinger mot nettopp dette, så blow your whistle, baby! Go ahead you n00b. I like it. *vinke til* Det som er galt er at det har blitt så forandret her! Da jeg kom på forumet, så var forumet helt forandret.... Vi hadde SO2, vi hadde et skikklig miljø! Mange folk der som har falt ut... Ikke at dere suger ellerno, men jeg savner bare den tida da forumet var virklig fasinerende for meg... litt merklig å si men...klarer ikke å sette ord for hva jeg tenker akkuratt nå... :coolcry: Jeg vet...jeg vet. Derfor jeg har hoppet til kunn søppel. Syns hw.no har blitt drit...rett og slett. Men men... Synes litt synd på b-real og folka som må lese mass (Vi ser deg(dere) nok! ) Takk for omtaken. *kosepå* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Nå slo jeg på maskina bare fordi jeg fikk en sinnsyk trang til å sjekke SO3, så har INGEN posta her!!! liek omg ffs!1!1!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Haha. Derfor ja! *LE* Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 haltan: står ikke maskinen din på 24/7? det er jo mye bedre enn å måtte stresse med å skru den av og på hele tiden... stress = neseblod og grått hår! Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Best å ha på pcen 24/7 ja. Kanke gå glipp av noe på irc *legge seg* Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 argh fikk ikke med meg reprisen av CSI i natt...noen som så den? hva handlet det om? Jeg blir helt satt ut når det er fullt hus her og folk i baren...får liksom ikke kvalitetstiden med tv'en...hehe Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja, fant ut det jeg og. Skjønte ikke hvorfor han skulle på jobb da. Skole Hehe, jeg er utplassert på Clas Ohlson. Skal tilbake til den kjipe skolen til neste uke...med masse tentamener og drit Wee, klarte å stå opp til tida Men fæen da...er ikke mer brød her jo, må faktisk kjøpe frokosten selv, som da kommer til å bestå av boller fra Narvesen på jernbanestasjonen i Tønsberg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) EDIT: skal bort i helgen, så vi snakkes på mandag folkens! EDIT2: fæen...fikk oppretta ny post...jaja. Endret 28. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Trøtt ser jeg? Jaja..gooooood morgen vieeetna..hmm..hw.no Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Halla Alastor-balla! *Stå opp* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 HalTan har nesten like pen hårfrysyre som Uvel. Må finne bilde. Uvel knuser deg HalTan. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Morn. Vi skulle egentlig ha dataprøve i dag, men vi skal ikke ha likevel, siden han hadde glemt å gi litt beskjeder på forhånd. ) Hva gjør dere da? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) *spise bolle* hva skjer om jeg skriver so****** egentlig.. man kan ikke skrive s o f a e n Endret 28. november 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg