Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God aften, dudes and dudettes.

Slåpåring skuffet som alltid, ikke i det hele tatt. Men vil påstå at forrige episode var bedre. Til alle: stikk inn på nrk.no og se på episodene der. Gratislett, og ikke minst digg.

Synes litt synd på b-real og folka som må lese mass :p (Vi ser deg(dere) nok! :p)

Men jeg la meg nuh.. Skal prøve å riste av meg forkjølelsen en gang for alle..

Good night, j00 spikey friends!

Lenke til kommentar
b-real:  Bare så du vet det, så planlegger jeg å legge ut drømmen din på GTF når jeg gidder/får tid/gidder.  Har du noen skikkelige vrangforestillinger mot nettopp dette, så blow your whistle, baby! :mrgreen:

Go ahead you n00b.

I like it.

*vinke til*

Det som er galt er at det har blitt så forandret her!

Da jeg kom på forumet, så var forumet helt forandret.... Vi hadde SO2, vi hadde et skikklig miljø! Mange folk der som har falt ut... Ikke at dere suger ellerno, men jeg savner bare den tida da forumet var virklig fasinerende for meg... :roll: litt merklig å si men...klarer ikke å sette ord for hva jeg tenker akkuratt nå... :coolcry:

Jeg vet...jeg vet. Derfor jeg har hoppet til kunn søppel.

Syns hw.no har blitt drit...rett og slett.

Men men...

Synes litt synd på b-real og folka som må lese mass :p  (Vi ser deg(dere) nok! :p)

Takk for omtaken.

*kosepå*

Lenke til kommentar
Ja, fant ut det jeg og. Skjønte ikke hvorfor han skulle på jobb da. Skole :p

Hehe, jeg er utplassert på Clas Ohlson. Skal tilbake til den kjipe skolen til neste uke...med masse tentamener og drit :realmad:

Wee, klarte å stå opp til tida :woot:

Men fæen da...er ikke mer brød her jo, må faktisk kjøpe frokosten selv, som da kommer til å bestå av boller fra Narvesen på jernbanestasjonen i Tønsberg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...