Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Forresten hunden klarer seg nesten helt fint alene nå. Hyler og griner litt men gir seg etter en time eller 2.

 

Nå er eg forbanna. Vet ikke ka eg skal gjøre av meg og har ikke cash til å komme meg vekk heller. :(

 

Edit:Arggh! lenge siden eg har slike dager som eg bare får lyst å kjøre neven gjennom en vegg.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lufen...trå litt varsomt med slike uttalelser..

tja, man kan jo lovlig leie en polakk til å lufte hunden da så

Men min uttalelse omhandlet tvang :p

ja, men jeg sa jo ikke at han skulle tvinge polakken da

Du quotet "Hvem skal du tvinge til å passe hunden hvis du flytter for deg selv?" ...

Du svarte "hva har man polakker til da?", altså du foreslo å tvinge en polakk til å gjøre det. Slikt tolket jeg det vertfall.

Lenke til kommentar
Forresten hunden klarer seg nesten helt fint alene nå. Hyler og griner litt men gir seg etter en time eller 2.

 

Nå er eg forbanna. Vet ikke ka eg skal gjøre av meg og har ikke cash til å komme meg vekk heller. :(

 

Edit:Arggh! lenge siden eg har slike dager som eg bare får lyst å kjøre neven gjennom en vegg.

sosialkontoret er din venn

Lenke til kommentar
Med en gang noen snakker om å lage noe mat, er du der  ... hehe

Vell, har selv jobbet som kokk.

Både min mor, far, tante bestemor har kokke-utdannelse

Synd at ingen av oss jobber med det lengre :p

 

Så ja, mat er en stor del av mitt liv, og ikke minst en hobby :w00t:

Jeg har selv tenkt å bli kokk, eller så vil jeg bli fotograf

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg finne hotmail-adressen til noen når jeg vet navnet deres?

Eneste måten jeg vet om er å google navnet/nicket for å se om de har lagt igjen adressa i en eller annen gjestebok. Du kan ha flaks...

 

 

Edit: Veldig få som har ekte navn i http://members.msn.com/find.msnw?rr=515068562.

 

Edit2: Eller du gjør som Sluffy sier, som nok er best. ;)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
FUCK! :mad:

 

Hvordan kan jeg finne hotmail-adressen til noen når jeg vet navnet deres?

Du kan finne telefonnummeret på gulesider.no, så kan du ringe vedkommende og spørre han eller henne. Eller du kan ta kontakt med venner eller bekjente av personen du ønsker å komme i kontakt med, og spørre dem.

Lenke til kommentar
kjører posten pakker i helgene eller må den ligge på posterminalen i stokke hele helgen?

 

Der må den ligge ja...

Bare "virkedager" når jeg har bestilt.

Vi er i akkurat samme båt AKKURAT NÅ! :thumbup:

dumme virkedager :hrm: har tilnærmet fri hele neste uke så det hadde passa bra til da. vi har nemlig elevens valg og jeg og en kamerat skal lage hjemmeside med spillanmeldelser så det hadde greit og hatt noe nytt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...