Camron Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er MSN 7 Beta klikk hos andre enn meg her? Når jeg logger på, så logger den seg automatisk av igjen... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg savner og å ha mus 500inlegg i søppel Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg savner og å ha mus 500inlegg i søppel Kjøp deg en i butikken. Gjerne 2, de blir lett ensomme. :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Moi og en kompis på vei til Skottland nå på tirsdag inv_biggrin.gif (Jeg til venstre forresten) Uhm? Dressjakke og olabukse? Og lommetørkle i brystlommen Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) jeg savner og å ha mus Gå til en veninne... Endret 30. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er MSN 7 Beta klikk hos andre enn meg her?Når jeg logger på, så logger den seg automatisk av igjen... Vet ikke hvor mye ordene Beta betyr for deg, men for MSN 7 som er BETA betyr det ganske mye. Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Moi og en kompis på vei til Skottland nå på tirsdag inv_biggrin.gif (Jeg til venstre forresten) Uhm? Dressjakke og olabukse? Og lommetørkle i brystlommen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er MSN 7 Beta klikk hos andre enn meg her?Når jeg logger på, så logger den seg automatisk av igjen... Vet ikke hvor mye ordene Beta betyr for deg, men for MSN 7 som er BETA betyr det ganske mye. Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge Fordi de har innsett at jeg er søtest Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge Gjett 3 ganger... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge Kanskje fordi alle de kåte nerdene skremmer dem... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Den der kan du ta helt med ro. Du blir ikke kastet ut av den grunn. Tror jeg hørte den regla en gang i uka før. Det er absolutt ingen grunn til bekymring. Men muttern blei lang i tryne når jeg faktisk en vakker dag pakka sakene og reiste. Leilighet er fint det - men a mor kaster deg ikke ut før du drar selv. Tro meg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Hvem skal du tvinge til å passe hunden hvis du flytter for deg selv? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. tror de mener at du må begynne å oppføre deg eller flytte ut Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Hvem skal du tvinge til å passe hunden hvis du flytter for deg selv? hva har man polakker til da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Hvem skal du tvinge til å passe hunden hvis du flytter for deg selv? hva har man polakker til da? Til å plukke jordbær, vel! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lufen...trå litt varsomt med slike uttalelser.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ikke vet eg men eg skal prøve å kjøpe meg tid til etter nyttår. Må skaffe litt penger og litt sånt. De kan kysse meg i ræven! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lufen...trå litt varsomt med slike uttalelser.. tja, man kan jo lovlig leie en polakk til å lufte hunden da så Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lufen...trå litt varsomt med slike uttalelser.. tja, man kan jo lovlig leie en polakk til å lufte hunden da så Men min uttalelse omhandlet tvang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg