Creeping_Death Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lurer på om jeg skal legge meg.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Da er vi to ... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 God morgen! For en herlig morgen. Ikke kaldt engang. Hele 10 varmegrader eller litt mindre. :D:D Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hvor i svarte bor du? har er det kaldt som fy...msn er nede og... liker ikke når sånt skjer Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Blæh, søvnløs i natt og Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ja jeg fikk lagt meg på sofaen, men da står dama opp. "jeg skal på jobb" .. også begynner hu å romstere og bråke rundt og herje. når a endelig drar så er jeg lys våken. OMFG! Så sitter jeg her igjen .. og jaggu er ikke MSN nede for maintenance ja! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 GOD JÆVLA MORGEN! Har åpen dag på skolen i dag, så da må jeg opp nå. :hrm: Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 HJELP!!! MUSA MI FUNGERER IKKE! Skal si dere at det ikke var enkelt og komme inn i so3 uten mus noen som veit hva jeg skal gjøre, det virker som om det er dårlig kontakt inne i musa et sted siden den av og til (etter litt dunking og røsking) virker et par sekunder Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kast den i veggen eller spray den full av kontaktspray! Også kan du eventuelt hate den lenge om det ikke går. Jeg HATER utstyr som tar kvelden uten noen akseptabel grunn. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 GOD JÆVLA MORGEN! Har åpen dag på skolen i dag, så da må jeg opp nå. :hrm: Søren.. nå trodde jeg jo at jeg kunne ta en skikelig good morning vietnam. Men neida. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Gooooooood Mooooorgen alle samnnen! Nå spiser jeg kneip, med eggerøre og røkt laks.... Mmm... Det er yum yum! Mamma har bursdag, så jeg overasket med en juicepresse! Og klokka 12 idag kommer plenty av fremmede folk for å se på huset mitt Endret 30. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Gooooooood Mooooorgen alle samnnen! Nå spiser jeg kneip, med egerøre og røkt laks.... Mmm... Det er yum yum! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) HJELP!!! MUSA MI FUNGERER IKKE! Skal si dere at det ikke var enkelt og komme inn i so3 uten mus noen som veit hva jeg skal gjøre, det virker som om det er dårlig kontakt inne i musa et sted siden den av og til (etter litt dunking og røsking) virker et par sekunder Det er morsomt å briefe med tastatur og hurtigtast kunnskaper på skolen dersom man mangler mus btw. Det går foresten ann og bruke tastaturet som mus, det er ikke noe bra, og da er man nuub Control Panel=> Accsessibility Options(Rullestolen)=> Mouse=>Use Mousekeys Det er nødløsning... Endret 30. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 God morgen. Solen stråler, det er rim/snø på bakken og skyfri himmel =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 God morgen Norge! Hvorfor kan ikke snøen komme snart, noen som kjenner en eller annen værgud her? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 God morgen ja. Her regner det. Jeg har vondt i hodet. Og jeg er lemster som pokker etter treninga... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 God morgen ja.Her regner det. Jeg har vondt i hodet. Og jeg er lemster som pokker etter treninga... God morgen ja. Her regner det ikke. Jeg har ikke vondt i hodet. Og jeg er ikke lemster som pokker etter treninga... Og jeg skal linke snart Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 God morgen Norge! Hvorfor kan ikke snøen komme snart, noen som kjenner en eller annen værgud her? Pf. Snøen har bare med å holde seg unna så lenge som overhodet mulig. Det blir bare slaps i Bergen uansett.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 HJELP!!! MUSA MI FUNGERER IKKE! Skal si dere at det ikke var enkelt og komme inn i so3 uten mus noen som veit hva jeg skal gjøre, det virker som om det er dårlig kontakt inne i musa et sted siden den av og til (etter litt dunking og røsking) virker et par sekunder Det er morsomt å briefe med tastatur og hurtigtast kunnskaper på skolen dersom man mangler mus btw. Det går foresten ann og bruke tastaturet som mus, det er ikke noe bra, og da er man nuub Control Panel=> Accsessibility Options(Rullestolen)=> Mouse=>Use Mousekeys Det er nødløsning... FÅR IKKE BEVEGA MEG SIDELENGS PÅ DEN MENYEN ! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ohh, enda en dag, og mer San Andreas! Sovna i stolen oppe i natt, fremfor TV'n Her er det bare kalt og overskyet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg