Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho

 

har vært å pressa noen runder i byen, ble stoppa 2 ganger, men siden jeg kjører orginalt så ble det ikke noe problem :)

Var egentlig en ganske stille kveld, alikevell var det en 5-6 forskjellige polisbiler og kjørte rundt, var helt sykt... Også var det litt bråk på kaffecompaniet og på "gamleposten", men ikke så veldig mye action :(

 

Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen :!:

Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit :p Egentlig ganske greie folk...

 

 

Btw, realitytv...blir det bigbrother neste år OGSÅ?

Lenke til kommentar
Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen :!:

Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit :p Egentlig ganske greie folk...

Hadde jeg vært politi, hadde jeg reagert litt på at to mopeder fulgte etter meg inn i skauen. :ermm:

Lenke til kommentar
Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen  :!:

Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit :p Egentlig ganske greie folk...

Hadde jeg vært politi, hadde jeg reagert litt på at to mopeder fulgte etter meg inn i skauen. :ermm:

de er vant med sånn der ute hvor bjaa bor, litt sånn kveldskos i skauen

Lenke til kommentar
Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen  :!:

Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit :p Egentlig ganske greie folk...

Hadde jeg vært politi, hadde jeg reagert litt på at to mopeder fulgte etter meg inn i skauen. :ermm:

de er vant med sånn der ute hvor bjaa bor, litt sånn kveldskos i skauen

Høhø... :wee:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Bjaa: Meg og deg burde få nye hobbyer også. Eg skriver bare om whatever om hunden og du med kjøringen. :p

 

Nå skal eg lage meg digg og sette opp hjemmekinoet og kose meg med alien 3 eller noe annet eg ikke har sett på lenge.

 

Har litt lyst å se forest gump. :D

 

Edit: Bjaa din gris! ;)

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Bjaa: Meg og deg burde få nye hobbyer også. Eg skriver bare om whatever om hunden og du med kjøringen.  :p

Hehe :!:

 

Kan innrømme det ja, hva annet skal jeg skrive om da? At vi hadde bursdagsfest for lillesøstra mi idag? Med barneselskap og smårips og det som fulger med. (de er 10 år) ...

 

 

 

Ja, bruke kondom på dem, alle sammen :hmm:

 

 

Men seriøst, mora til dama mi er helt ubruklig nå....

Hu forteller til datra hele tida at hun blir utnytta og whatever...

Kristine er så lei seg stakkar, :(

 

dagens whine.

Endret av bjaa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...