Goophy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 That's right. Tror jeg tegnet noen bokser med sånt. *finne* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hoho har vært å pressa noen runder i byen, ble stoppa 2 ganger, men siden jeg kjører orginalt så ble det ikke noe problem Var egentlig en ganske stille kveld, alikevell var det en 5-6 forskjellige polisbiler og kjørte rundt, var helt sykt... Også var det litt bråk på kaffecompaniet og på "gamleposten", men ikke så veldig mye action Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen :!: Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit Egentlig ganske greie folk... Btw, realitytv...blir det bigbrother neste år OGSÅ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nei, nå skal jeg svi sammen litt spaghetti og kjøttdeig og se Full Pakke 2 på Dvd. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen :!: Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit Egentlig ganske greie folk... Hadde jeg vært politi, hadde jeg reagert litt på at to mopeder fulgte etter meg inn i skauen. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen :!: Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit Egentlig ganske greie folk... Hadde jeg vært politi, hadde jeg reagert litt på at to mopeder fulgte etter meg inn i skauen. de er vant med sånn der ute hvor bjaa bor, litt sånn kveldskos i skauen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Meg og en kamerat kjørte etter en politibil inn i skauen, de leita vist etter folk som røyka hasj... Og det var såklart en av politifolka som kjente meg igjen :!: Men de virka greie de, så prata vi litt med de om ungdommen idag, mopeder og drit Egentlig ganske greie folk... Hadde jeg vært politi, hadde jeg reagert litt på at to mopeder fulgte etter meg inn i skauen. de er vant med sånn der ute hvor bjaa bor, litt sånn kveldskos i skauen Høhø... Endret 29. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 de er vant med sånn der ute hvor bjaa bor, litt sånn kveldskos i skauen Ja, fikk duppa'n ikveld og Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Notat til meg selv: Ikke flytt dit bjaa bor. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Bjaa: Meg og deg burde få nye hobbyer også. Eg skriver bare om whatever om hunden og du med kjøringen. Nå skal eg lage meg digg og sette opp hjemmekinoet og kose meg med alien 3 eller noe annet eg ikke har sett på lenge. Har litt lyst å se forest gump. Edit: Bjaa din gris! Endret 29. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Notat til meg selv: Ikke flytt dit bjaa bor. pøh, sikker på det du? kanskje ja, hvem vil bo på et sånt sted? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Bjaa: Meg og deg burde få nye hobbyer også. Eg skriver bare om whatever om hunden og du med kjøringen. Hehe :!: Kan innrømme det ja, hva annet skal jeg skrive om da? At vi hadde bursdagsfest for lillesøstra mi idag? Med barneselskap og smårips og det som fulger med. (de er 10 år) ... Ja, bruke kondom på dem, alle sammen Men seriøst, mora til dama mi er helt ubruklig nå.... Hu forteller til datra hele tida at hun blir utnytta og whatever... Kristine er så lei seg stakkar, dagens whine. Endret 29. oktober 2004 av bjaa Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Notat til meg selv: Ikke flytt dit bjaa bor. pøh, sikker på det du? 1. De snakker om mopeder. 2. De koser seg med polti' i skauen. Ja, jo, jeg er rimelig sikker. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 God night, yeah right! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skien is the roxx0r dah! Disken min er teit. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skien is the roxx0r dah! Disken min er teit. Jeg skal til skien i morgen jeg. Can't wait! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nei, jeg finner fram N64'en og mimrer litt. Natta! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ohhh, home again! Vært på party med dama Nå spørrs det om ikke vi flytter sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg