Anette_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Pengene er det mamma og pappa som gir fra seg ed et smil om munnen De synes det er kjempegøy at jeg har begynt å kjøre da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ville vel heller hatt A4-en Jeg kjørte både A4, A3, A6 og Golf Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Får alle lappen av foreldrene nå for tiden? Er kun jeg og ei til i klassen som måtte betale selv. Bortskjemte drittunger altså... Endret 28. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tja...jeg fikk halve betalt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Får alle lappen av foreldrene nå for tiden?Er kun jeg og ei til i klassen som måtte betale selv. Bortskjemte drittunger altså... Jeg kommer ikke til å få, får kanskje halvparten om jeg ikke røyker. Men, belønning for det er egentlig litt teit. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ville vel heller hatt A4-en Jeg kjørte både A4, A3, A6 og Golf Jeg kjører A4 til vanlig ekke noe big deal det men jeg ville bare kjøre noe som lignet på det jeg kjører til vanlig Goophy: Hvordan fikk du råd til lappen selv? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Goophy: Hvordan fikk du råd til lappen selv? Jeg tror jeg kan svare på den: man pleier å jobbe, spare penger og slikt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jobber og sparer penger jeg og.. Men med alle fysikk og matte innleveringene jeg har er det ikke tid til en skikkelig jobb.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Goophy: Hvordan fikk du råd til lappen selv? Masse overbetalte kremjobber. Jeg har tilogmed mer penger enn pappa i banken, og betaler ikke skatt... Edit: Har også 3MX og 3FY, er ikke noe stress det. Endret 28. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Kunne tenkt meg en jobb jeg også, får prøve å få til noe i vinter, har fått meg den vane at jeg har veldig lyst på mer hardware, MER!!! Har brukt nesten 8 000 på hardware siden sommeren, det er mye til å være meg. Endret 28. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvem har vel ikke hatt den der "ikke røyk så betaler vi lappen for deg" passa meg bra Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Goophy: Gleder meg til den dagen jeg har mer penger enn pappa i banken Vet at Matte og Fysikk ikke er noe stress egentlig Gadd å gjøre litt denne uka og da var innføringene gjort kjemperaskt. Klasssen var kjempsjokka over at jeg var den første som var ferdig og endelig kunne de jeg har skrivd av i hele år slappe av og skrive av meg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Gadd å gjøre litt denne uka og da var innføringene gjort kjemperaskt. Innføringer i matte og fysikk? Jeg bør kanskje hoppe av glede for at jeg har sluppet alt sånt i år? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vi har også innføringer, men det er ikke noe vi må gjøre. Er kun for å gjøre oppgaver som forberedelse til prøve. Så retter læreren de og vi lærer av våre eventuelle feil osv... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ville vel heller hatt A4-en Jeg kjørte både A4, A3, A6 og Golf Oh yeah? You tryin' to beat me? Check it' out: Audi S3 225hk Quattro VW Golf TDI 180hk 4motion Audi A4 170 hk m/ Rieger Styling BMW 318 CI Den kjedelige BMW'en hadde jeg kun på oppkjøringen. Ellers var de andre nesten like mye brukt, alle gav meg en kjøreopplevelse utenom det vanlige! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vi har påtvungne innføringer i begge fag, men når jeg først hadde tid til det var det jo greit å lære seg det vi holder på med. Kanskje jeg klarer å holde femmeren i matte alikevel? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg hadde alle kjøretimer og oppkjøring med en BMW 318i Touring. På glattkjøringen kjørte jeg litt med en S3, veddet en cola med kjørelæreren som hadde den at det var mulig legge seg sidelengs før det glatte og drifte gjennom hele svingen. Det funka dårlig og bilen måtte taues hjem. Men han bare lo og jeg fikk brus. Men nå titter jeg på bil til meg selv. Fant en strøken SilEighty som hadde gått 9k km i Tyskland, skal kanskje se på den når pappa skal hente nye bilen sin... Det blir kooooooooooooos. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jepp, tenker det blir bil på meg også, til våren eller sommeren. Mest lyst på en mx5 eller en golf.... Men drømmen hadde vært en Nissan 200sx Har forøvrig en kompis som har tatt opp lån til en 200sx Endret 28. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg klarer nok ikke å holde en femmer i kjemi som jeg håpa på Var innom it's learning nå og sjekka karakteren: Oppgave Publisert 25. oktober 2004 av Tone Merete Ebbestad Obligatorisk Ja Tidsfrist Nei Gjennomsnittskarakter 3/4 Oppgaver Prøven er ikke rettet ferdig ennå. Resultatene kommer når alle prøvene er rettet. Svar Levert 27. oktober 2004 10:12 av Anette Olsen Deltakere Anette Olsen. Tittel Svar Prøve kapittel 3 Status Godkjent Karakter 4 Kommentar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Men drømmen hadde vært en Nissan 200sx Har forøvrig en kompis som har tatt opp lån til en 200sx Jeg hadde jo en 200SX. Sa jeg ikke det til deg eller noe? Edit: Anette, det er jo ikke jul enda, fortsatt massevis av håp. Jeg fikk 2 i matte og fysikk til jul i fjor. Endret 28. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg