sparks Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Selvom jeg ikke vet noe særlig om batterivann Det gjør ikke vi heller, vi er bare prinsippiellt imot det. Jeg er med uansett.. Digger slikt EDIT: Første post på side 132 eller 264! Endret 27. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 "Vi er det beste som har skjedd i Norsk kultuuuuuuuuuur" *dance a little dance* ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Selvom jeg ikke vet noe særlig om batterivann Det gjør ikke vi heller, vi er bare prinsippiellt imot det. Hey, I DO! ___ BATTERIVANN Avionisert vann til batterier og dampstrykehjern Batterivann er et avionisert (avmineralisert) vann som brukes til batterier, dampstrykehjern rengjøring av CD'er o.l. Væskenivået i bil- og båtbatterier skal ligge ca. 5mm. over platene i batteriet. Kontroller væskenivået regelmessig. Med korrekt væskenivå varer batterier lengre. Bruk alltid batterivann i dampstrykehjern da vanlig kranvann inneholder en viss mengde kalk som over tid tetter igjen kanalene i dampstrykehjernet. Batterivann har en ledningsevne på maks. 5u/cm. Bør ikke drikkes. Kun til teknisk bruk. Ved uhell, kontakt giftinformasjonssentralen . Tlf. 22 59 13 00 ____ (Hvis noen påstår at jeg leste fra etiketten på en flaske så får dere en ond forbannelse over dere.) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg snakka spansk ja. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 *kjenner en 2 tonns evul forbannelse komme over seg* WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Wow.. Jeg skrev hele teksten uten å se på tastaturet, og tror jeg har få elelr ingen feil. Go me! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg snakka spansk ja. ****** heller. Men, mulig jeg blander, men er ikke batterivann bare helt rent vann? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg snakka spansk ja. ****** heller. Men, mulig jeg blander, men er ikke batterivann bare helt rent vann? No! NO!! It's the forces of EVIL! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ja, jeg vet nvoetfiv. Unnskyld, men jeg har holdt meg unna jule-cola og julebrus! 98% hvertfall! Det vakke lett! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jada, helt klart soso. De tapper vanelig vann på flaske og selger det som batterivann for masse kroner litern. Genial forettningsidee Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 b-real: Bare så du vet det, så planlegger jeg å legge ut drømmen din på GTF når jeg gidder/får tid/gidder. Har du noen skikkelige vrangforestillinger mot nettopp dette, så blow your whistle, baby! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Og en ting til, setningsoppbyggingen din er ikke helt korrekt når du starter setningen med "Men". Bare slik at jeg hadde noe å pirke på, for jeg har ikke mer saft eller yoghurt igjen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 /me is dancing around the room vaffeleid: Fiks phpscript med regging på AMB Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Menneh, man kan vel starte en setning med "menneh"? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 /me is dancing around the room vaffeleid: Fiks phpscript med regging på AMB Tror du helt seriøst at jeg er så l33t? Jeg klarer ikke kode html i notepad engang! Go me! Go dreamweaver! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jada, helt klart soso. De tapper vanelig vann på flaske og selger det som batterivann for masse kroner litern. Genial forettningsidee Springvann er jo ikke helt rent da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 /me is dancing around the room vaffeleid: Fiks phpscript med regging på AMB Tror du helt seriøst at jeg er så l33t? Nei. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Flodhest: Duden som alle tror er feit. Sannheten er uvisst. Sannheten vil komme folkens...en dag vil sannheten krype ut fra sitt mørke hjørne og ut til allmenheten! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 /me is dancing around the room vaffeleid: Fiks phpscript med regging på AMB Yeah! Use vifteovn (vaffeleids) nye nick SPAM2k! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 BTW, jeg kan php + mysql! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg