Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hva skal de si da? Du får vel gjøre nesten som du selv vil når du er ferdig med dagens gjøremål.

Dette høres bare bedre og bedre ut. Kan ha noe med at alle historiene fra militæret jeg har hørt, kommer fra far og farfar. Farfar med sine syke ledere og far med sin stolte tropp.

 

Jeg skal ta med meg alle gadgets jeg har. WLAN anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg tok med meg en 30-40 filmer når jeg dro inn i armyn. Mange som kaller meg "skada unge" etter at jeg kjørte Evil Dead og Story of Ricky i TV-stua. Meet The Feebles gjorde vel ikke saken stort bedre den heller. :p

 

Skal lade med meg en ny bunke filmer til helga. La frelsingen av 2fast2furious-generasjonen begynne.

Lenke til kommentar

ENDELIG gidder mamma å lage middag til meg. Har telt, denne "krigen" hennes har vart i ca tre uker nå. Var på tide, har ikke spist enda i dag pga så mye stress.

 

Vi høres til helgen. Stresser så jævlig for tiden, så får ikke tid til å whine her akkurat nå.

 

Fredrikrb: Ikke et sekund for sent! :love:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal lade med meg en ny bunke filmer til helga. La frelsingen av 2fast2furious-generasjonen begynne.

Er vel ikke verre enn å snike med seg et par eksemplarer av våre venner i øst sine verk.

Lenke til kommentar

Du må spise selv om du stresser Thea. Du er helt sikkert alt for tynn.. Kommer ikke over det bildet av magen din jeg, akkurat sånn mage vil jeg ha.. spiste ikke på 21 timer nå fordi jeg ville ha sånn mage, men så klarte jeg ikke det mer og spiste middag idag.. Jeg suger i å slanke meg. :cry:

 

Og ingen har sagt noe til meg de to siste gangene jeg har posta i SO, third time's the charm sier de så hvis ingen svarer nå får jeg bare finne på noe bedre enn forum å bruke tiden min på.. har egentlig prøvd å unngå forumet i hele dag siden jeg følte meg så ioversett men jeg har jo faktisk gjort fysikk OG mattelekser og bare kjeder meg ihjel..

 

*whine*

Lenke til kommentar
Du må spise selv om du stresser Thea. Du er helt sikkert alt for tynn.. Kommer ikke over det bildet av magen din jeg, akkurat sånn mage vil jeg ha.. spiste ikke på 21 timer nå fordi jeg ville ha sånn mage, men så klarte jeg ikke det mer og spiste middag idag.. Jeg suger i å slanke meg. :cry:

 

Og ingen har sagt noe til meg de to siste gangene jeg har posta i SO, third time's the charm sier de så hvis ingen svarer nå får jeg bare finne på noe bedre enn forum å bruke tiden min på.. har egentlig prøvd å unngå forumet i hele dag siden jeg følte meg så ioversett men jeg har jo faktisk gjort fysikk OG mattelekser og bare kjeder meg ihjel..

 

*whine*

det finnes bedre og sunnere måter å slanke seg på enn å droppe maten da....

typisk kvinnfolk :nei:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har Ôdishon og Ichi the Killer liggende klar. Så kaster vi på Irreversible, Eraserhead og Cannibal Holocaust.

 

Mission accomplished

Du må ikke skremme dem heller, da. Trykk i Equilibrium og hevd at det er en lavbudsjettsfilm (i gåseøyne er det jo faktisk det) laget av en uavhengig regissør i USA. Slikt funker. Så er det bare "here's a list".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De fleste har jo sett Equiliblabla da, og jeg akter ikke så den igjen. Jeg tror du vet hva jeg synes om den filmen, selv om Gun Kata er JÆVLI kult.

Filmen er og blir TØFF, men har desverre endt opp som en film som er kul å like, dermed kul å hate blant filmfans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...