Goophy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kan ikke si jeg bryr meg om hvem som liker deg egentlig. Var ikke det jeg sa heller da, moron. Mulig jeg misforstod litt, men: Dessuten burde jeg ikke si så mye fordi jeg tror han er medlem her. Samme kan det være uansett, åkai? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 noen flere forslag til å kunne slippe unna militæret utenom selvmordstanker? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Samme kan det være uansett, åkai? Det var for at jeg ikke skal fortelle hvordan man ser at noen er keen på deg, fordi da kjenner han igjen de tingene han gjorde mot meg. Sh'aaa mener Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Neieh, jeg skal returnere til kasserna. Er røyksugen og jeg er trøtt. Sløve på senga med dagbladet og litt småsnop Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Ok, dette er farlig; fikk meg nettopp nettbank. Et klikk her og et klikk der, så har jeg masse penger på brukskontoen. Nå er i alle fall en ting sikkert; jeg skal ha meg bil! Siden du tjener ganske så fett så jeg vil jeg anbefale en liten Audi S2 med 280HK. *EDIT: Starter på rundt 100k. Endret 27. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) noen flere forslag til å kunne slippe unna militæret utenom selvmordstanker? Papirer på at det feiler deg noe. Noen ganger kan du også si at du ikke vil. Du kan også ta siviltjeneste. Edit: Jeg tror du kan få ganske mye mer bil for pengene enn en S2... Endret 27. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Pinnella: Opererer forsvaret med stridsdyktig A/B/C enda? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var for at jeg ikke skal fortelle hvordan man ser at noen er keen på deg, fordi da kjenner han igjen de tingene han gjorde mot meg. Sh'aaa mener Jassåja. Da forstår jeg, men du får forsøke å ikke virke altfor fristende overnfor han da. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Pinnella: Opererer forsvaret med stridsdyktig A/B/C enda? Ja, jeg mener å huske de brukte resultater fra 3000m på det. her er det iallfall viktig å være ærlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg skal definitivt i hæren. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Min bragd i dag var å snakke dritt om en nerd med en kompis. Lite visste jeg at moren hans satt bak meg, og kom bort til meg og sa hun skulle si det til han. Det bryr meg ikke så mye, tror han vet mesteparten av det jeg sa selv. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva er vitsen med en tråd som fortsetter of fortsetter og fortsetter. Hva er vistsen med å poste idiotiske threads? It's Phun! Men hvorfor spør du egentlig plutselig om det? Jeg har jo ikke laget noen idiotiske tråder. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 De jeg kjenner som er stasjonerte på Heggelia SysOp i Bardu får ikke lov til å ta med seg stash som laptop/xbox/andre slike ting før etter andre ukesperm. Dette er for å forhindre brakkesjuke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er det tillatt med laptop i militæret? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Min bragd i dag var å snakke dritt om en nerd med en kompis. Lite visste jeg at moren hans satt bak meg, og kom bort til meg og sa hun skulle si det til han. Det bryr meg ikke så mye, tror han vet mesteparten av det jeg sa selv. ey, ikke misbruk ordet nerd! Er det tillatt med laptop i militæret? Håper det! Endret 27. oktober 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Min bragd i dag var å snakke dritt om en nerd med en kompis. Lite visste jeg at moren hans satt bak meg, og kom bort til meg og sa hun skulle si det til han. Det bryr meg ikke så mye, tror han vet mesteparten av det jeg sa selv. Hva sa du om han da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 wh1te, forskjellige troppsjefer/kompanisjefer opererer med forskjellige regler. Tror det er lov med laptop hos de aller fleste (som regel etter rekrutt eller en langperm - som en slags belønning.) Hos enkelte er det til og med lov å ta med stasjonær/shuttle. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Stemmer bra det, LarsP. Du skal være rimelig uheldig hvis du ikke får lov til å ta med. En kar jeg veit av tok med seg sin med en gang han ble innkalt, ingen som sa noe på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 !! Så hvis jeg rasker med meg en bag med laptop og en bunke filmer, så er det ikke farlig, altså? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva skal de si da? Du får vel gjøre nesten som du selv vil når du er ferdig med dagens gjøremål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg