Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, dette er farlig; fikk meg nettopp nettbank. Et klikk her og et klikk der, så har jeg masse penger på brukskontoen. Nå er i alle fall en ting sikkert; jeg skal ha meg bil!

Siden du tjener ganske så fett så jeg vil jeg anbefale en liten Audi S2 med 280HK. :wee:

*EDIT: Starter på rundt 100k.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
noen flere forslag til å kunne slippe unna militæret utenom selvmordstanker?

Papirer på at det feiler deg noe. Noen ganger kan du også si at du ikke vil. Du kan også ta siviltjeneste.

Edit: Jeg tror du kan få ganske mye mer bil for pengene enn en S2...

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Min bragd i dag var å snakke dritt om en nerd med en kompis. Lite visste jeg at moren hans satt bak meg, og kom bort til meg og sa hun skulle si det til han. Det bryr meg ikke så mye, tror han vet mesteparten av det jeg sa selv.  ;)

ey, ikke misbruk ordet nerd! :p

Er det tillatt med laptop i militæret?

Håper det! :)

Endret av eMPea
Lenke til kommentar
Min bragd i dag var å snakke dritt om en nerd med en kompis. Lite visste jeg at moren hans satt bak meg, og kom bort til meg og sa hun skulle si det til han. Det bryr meg ikke så mye, tror han vet mesteparten av det jeg sa selv. ;)

Hva sa du om han da?

Lenke til kommentar

wh1te, forskjellige troppsjefer/kompanisjefer opererer med forskjellige regler. Tror det er lov med laptop hos de aller fleste (som regel etter rekrutt eller en langperm - som en slags belønning.) Hos enkelte er det til og med lov å ta med stasjonær/shuttle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...