darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg kjeeeeeeeeder meg. si noe gøy! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var en gang men nå er det en korridor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hihi. Den var gøy, men nå trenger vi noe mer gøy! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var en man som skulle løpe, men så hadde han ikke bein... Morsomt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var en man som skulle løpe, men så hadde han ikke bein... Morsomt? Jeg er sulten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var en man som skulle løpe, men så hadde han ikke bein... Morsomt? Jeg er sulten. Jeg er ødelagt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er ødelagt Jeg også... Har hatt en elev i 4 timer som syntes alt jeg gjore var kjedelig. Jeg hadde om excel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dask ham i bakhodet! Jeg kjeder meeeeeg! Lurer på hva jeg gjorde før jeg startet å være på IRC :/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Okay. Siden dere ikke gidder å skrive noe, så får jeg snakke til meg selv. Jeg sitter her på jobb og kjeder meg. Jeg har to dager igjen på denne avdelingen, og ingenting å gjøre på. Siden jeg har sluttet å være på IRC og MSN, så er det særdeles lite action. Hittil har jeg lest: www.vg.no www.ba.no www.spray.no www.digi.no www.hw.no Jeg har også lest uttallige med Ctrl+Alt+Del-striper. Alt i alt har jeg gått tom for underholdning. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Darkness åpne en ny msn konto som du adder meg til også har vi zex på internett !! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hihihi *klikke* Virker som om det er hundenes lage helvete for matfar dag idag. Endret 27. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Darkness åpne en ny msn konto som du adder meg til også har vi zex på internett !! Jeg liker ikke zex. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bæææ! Si noe da. Nå har jeg gått en tur rundt på bygget og sett hva de driver med på de andre avdelingene. Lite spennende. Stakk hodet innom det nye serverrommet (som de tydeligvis bare har gitt blaffen i å låse). Lageret (med noen skarve komponenter) har de derimot låst. Jaja. Hva mer kan jeg finne på? Skal vi se. Synd jeg ikke har donaldblader her elns. Kanskje titte litt i datakortboken. Skrive kontaktannonser på spraydate, møteplassen, blink og andre gudsforlatte plasser. *sigh* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 *si noe* Løft opp skjørte/knepp opp buksa og ha det gøy... Flere timers underholdning det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hahaha da blir det action og muligens opptøyer. :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tja. Jeg pleier ikke bruke timer på det da, men Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tja. Jeg pleier ikke bruke timer på det da, men Synd det, Lokalt blir jeg kalt "hingsten" noe som må tyde på at jeg har en unormal lang utholdenhet sexuelt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ok. Se for deg dette: Damen spriker med beina Haddis hopper på Pule pule, gnikke gnikke *pust pes* 60 min går unna Damen sovner av kjedsomhet Faktisk, ikke alle damer liker å bli gnikket og gnukket på til evig tid. Det finnes grenser for hva som er "gøy". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ok. Se for deg dette: Damen spriker med beina Haddis hopper på Pule pule, gnikke gnikke *pust pes* 60 min går unna Damen hyler av nytelse Faktisk, alle damer liker å bli gnikket og gnukket på til evig tid. Det finnes ikke grenser for hva som er gøy. jeg er helt enig med deg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis noen vil ha tak i meg, så er jeg å nå på mail og sms. Telefonterror! Det var forresten ganske så gøy å kjøre 240 til skolen idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg