Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Guten tag. Jeg kan ikke møte til første time med matte idag, det er is, is og litt mer is rundt om kring, liker ikke tanken på å møte grøftekanten med mopeden, det er is over hele mopeden også, på dekka og alt. Så da blir jeg hjemme 40 minutter til og tusler bort til yrkesmessa før det er fri. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Yes! Veltet med mopeden på vei til skolen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Yes! Veltet med mopeden på vei til skolen Æææsj, hvordan gikk det med deg? Hva slags moped? (ikke si noe med kåper som ble totalherpet) HY DIKKY! Endret 27. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Folk velter med mopeder/lettmotorsykkeler hele tiden nå.. Ta hintet folkens og pak de bort for vinteren!! Heldigvis gikk det bra med han i klassen min da han velta på mandag, jeg hater alle slags ulykker med trafikk og sånn får en skikkelig ekkel følelse inni meg lissom.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Aprilia rs 50 . Meg gikk det bra med, mopeden fikk seg noen smekre riper. Kunne godt vært motsatt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Morn doodz @ skol lol. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Aprilia rs 50 . Meg gikk det bra med, mopeden fikk seg noen smekre riper. Kunne godt vært motsatt. Æsj, kjipt. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 lol..jeg er utvist fra datarommet på skolen ble utvist på mandag..etter at jeg ble så "fort" ferdig med et kryssord jeg skulle lage :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nå skal jeg snart dra til skolen. Nettopp kommet hjem fra psykologen. Gørr! I morgen blir det digg med OD; FRIIIII Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jatta. Ville bare offisielt si at jeg har sluttet å være på irc og msn. *kabing!* Hvis noen vil ha tak i meg, så er jeg å nå på mail og sms. Ikke det at jeg tror at noen her inne bryr seg.. men.. Hihi Nå vet dere det i hvert fall! Synes dere bør føle dere heldige som fikk denne informasjonen. Jadajada. Jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jatta. Ville bare offisielt si at jeg har sluttet å være på irc og msn. *kabing!* Hvis noen vil ha tak i meg, så er jeg å nå på mail og sms. Ikke det at jeg tror at noen her inne bryr seg.. men.. Hihi Nå vet dere det i hvert fall! Synes dere bør føle dere heldige som fikk denne informasjonen. Jadajada. Jeg kjeder meg Hvorfor? Jeg fikk aldri nummeret ditt uansett! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jatta. Ville bare offisielt si at jeg har sluttet å være på irc og msn. Seriøst? Hva får deg til å gjøre slike selvdestruktive handlinger? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) God morgen faktisk. Er våken nå for en time siden. Er knall vær (vått men knall vær) og er i konge humør (foreløpigt) *vurdere å ringe en kompis og ta en tur til byn/fløyen* Edit: Morsomt historie: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=100942 Endret 27. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jatta. Ville bare offisielt si at jeg har sluttet å være på irc og msn. Seriøst? Hva får deg til å gjøre slike selvdestruktive handlinger? Haha Sikkert bare sunt å ikke være så mye på irc og msn. Gjorde det for å slippe å se en person der hele tiden, siden vi har brutt kontakten og det er litt vanskelig akkurat nå. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) noen som har sett musikkvideoen til Bloodhound gang - Ballad of Chasey ? Endret 27. oktober 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) noen som har sett musikkvideoen Bloodhound gang - Ballad of Chasey ? Det er ikke lov å linke til mp3's tror jeg. Endret 27. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nope Men jeg kan sangen nesten utenat. Dear Chasey Lane, I write to explain, I'm your biggest fan. I just wanted to ask, could I eat your ass, write back as soon as you can! You've had a lot of dick (had a lot of dick), I've had a lot of time (had a lot of time), you've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine! Mihi. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) noen som har sett musikkvideoen til Bloodhound gang - Ballad of Chasey ? Det er ikke lov å linke til mp3's tror jeg. borte nå må du også fjerne linken fra quoten din,det er ikke lov å linke til mp3'er vet du! :!: Endret 27. oktober 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 noen som har sett musikkvideoen til Bloodhound gang - Ballad of Chasey ? Det er ikke lov å linke til mp3's tror jeg. borte nå må du også fjerne linken fra quoten din,det er ikke lov å linke til mp3'er vet du! :!: Oops, fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg