robB Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg tar kvelden nå jeg... Me to, godnatti! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg tar kvelden nå jeg... Natta pus Jeg bryr meg heller ikke så mye om norsk... Men prøve i "Teknologi og menneskeverd" blir _for_ drøyt... Edit: Kveller jeg og nå Endret 26. oktober 2004 av BaX Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 iPod er uansett noe dritt. iRiver wins ze price. Skikkelig machospiller. En stygg machospiller isåfall.. Stygg? Vi snakker her om de harddiscbasserte mp3-spillernes Ferrari. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes iRivers flashspillere er skikkelig flotte. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes iRivers flashspillere er skikkelig flotte. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den svarte iPoden var mye finere, hjelper ikke at iRiver har fargeskjerm heller. NaTtAa. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes iRivers flashspillere er skikkelig flotte. Pffff... den peneste flashspilleren er denne: SX1 syns jeg er en ganske pen mp3/oggspiller også. Ikke et helt upartisk utsagn, forresten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 *snip* Den er svart. Da er den bra. (men seriøst, iRiver er helt sikkert bra greier ) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 iPod er uansett noe dritt. iRiver wins ze price. Skikkelig machospiller. En stygg machospiller isåfall.. Stygg? Vi snakker her om de harddiscbasserte mp3-spillernes Ferrari. *Grøss* Driiiitphet, ligner på T630, den svarte altså Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) http://www.iriver.com/images/product/H3401.jpg Vi snakker her om de harddiscbasserte mp3-spillernes Ferrari. Prisen på den der da? Hørte jeg 6000? *EDIT: NÅ legger jeg meg. Endret 26. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 tar kvelden jeg også snart.. fri de neste ukene jeg. oppgaveskriving natta Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Lite aktivitet nå :s Jeg går å legger meg .... EDit: hvorfor er det ingen :s smilie? Endret 26. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Det er så morsomt å sitte oppe klokken 01:38 og gjøre lekser som skal leveres inn samme døgn! EDIT: 01:43 Endret 26. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Og der var min første linux box oppe Kjører Linspire 4.5.439 på: P4 2.53GHz, Msi 845PE Max2 Fir, 512 MB TwinMOS PC2100 og en 120GB WD disk som windows ikke vil ta, men Linspire... Jada Slitt i hele dag med hocedmaskina og diverse distroer, men ikke faen om den ville :S Så da slengte jeg sammen noe jeg egentli hadde trodd var søppel, og fane meg så funka det :O har hatt 2 nesten komplette maskiner bare liggende i laaang tid med andre ord Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Gratis. /me trenger seriøst en oppgradering men det ser vist ikke ut som det kommer til å skje med det første. Eg legger meg siden eg vil stå opp tidlig imorgen. Siste ordet!! Punktum. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Go' mårrån! Go mårrån' alli hopa! *EDIT Gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!#¤"¤%"#¤% :w00t: Endret 27. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Go mårn, herr Fredriksson... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg