-Teddy- Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Grrr, endelig fått meg en passende Signatur.... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Noen Som har musikk videon til Eric Prytz - Call on me? Link? Herrefred, makan til dårlig musikvideo har jeg aldri sett. Tydeligvis er alt som skal til for å få en smash hit, pene damer som beveger seg i alle slags mulige posisjoner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Grrr, endelig fått meg en passende Signatur.... ja, den var fin Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Grrr, endelig fått meg en passende Signatur.... Det der maling-greiene dine taler i hvert fall for at det er tilfelle. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Herrefred, makan til dårlig musikvideo har jeg aldri sett. Tydeligvis er alt som skal til for å få en smash hit, pene damer som beveger seg i alle slags mulige posisjoner. Det er jo det som er meningen. Eier du ikke ironi? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 http://kontraband.com/show/show.asp?ID=1577&NSFW=yes Der er den ihvertfall. Husk å slå på mute nåda barn... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Thea!! Du kan ikke slanke deg mer nå ass! Du var jo perfekt tynn på det siste bildet i recent også har du tatt av 6 kg..? Sykt Må egentlig slanke mer jeg og, men jeg liker bedre å være glad og småfeit enn sultende og tynn Typen min er fornøyd så da er jeg fornøyd. Vekta mi har vært det samem i sikkert tre år nå så jeg eser ihvertfall ikke ut.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nå er det ikke lenge til månedsskifte.. Elsker månedskifte Lønning Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gleder meg også til lønningsuke 10ende og 15ende er Lønning og stipend cæææsj Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Grrr, endelig fått meg en passende Signatur.... Nytt egennavn du har funnet på? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 http://kontraband.com/show/show.asp?ID=161...AT=movies&NSFW= AU Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har snyltet på gammlingen for å få hjulene mine til å gå rundt. Dog, lønning nå på fredagen heldigvis. Og den 5. har jeg 1 ukers perm! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg klemte peke- og langfingeren i en dør på skolen i dag. Lukket døren i meget høy hastighet og hadde en hånd på feil sted. Silblødde, og jeg mister mest sannsynlig begge neglene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg klemte peke- og langfingeren i en dør på skolen i dag. Lukket døren i meget høy hastighet og hadde en hånd på feil sted. Silblødde, og jeg mister mest sannsynlig begge neglene. AUU! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg klemte peke- og langfingeren i en dør på skolen i dag. Lukket døren i meget høy hastighet og hadde en hånd på feil sted. Silblødde, og jeg mister mest sannsynlig begge neglene. For å sitere noen: "Den som fær som en snask han får sæ en dask" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hoho! Det er så forbanna vondt, og det blir bare verre og verre. Tar 10 min før smertene snur... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvor mange sider tror dere at det kommer her i SO3 om dagen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvor mange sider tror dere at det kommer her i SO3 om dagen? Hvor stor er en skog? Hvor mye koster en bil? Like idiotisk spm... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hoho! Det er så forbanna vondt, og det blir bare verre og verre. Tar 10 min før smertene snur... 10 minutter? Prøv 2-3 timer du. Verker forøvrig godt i begge fingrene enda.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg klemte peke- og langfingeren i en dør på skolen i dag. Lukket døren i meget høy hastighet og hadde en hånd på feil sted. Silblødde, og jeg mister mest sannsynlig begge neglene. Daaaaaaaaaaakaaar! *trøstepå* Jeg har flyttet pcen over i nytt kabinett, ny mus, nye høyttalere og ryddet rommet. Fy faen, man får gjort mye på en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg