x871kx6167ss7 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) *hyyyylll*De har stengt blink på skolen våres!! Blink... Hva er blink? Den eneste blinken jeg vet om i forbindelse med skole er den man kaster snøballer på om vinteren... Endret 26. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 uff har i dag fått sånn digert engelsk hefte som vi skal bruke på tentamen i morgen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Blink... Hva er blink? Den eneste blinken jeg vet om i forbindelse med skole er den man kaster snøballer på om vinteren... http://blink.dagbladet.no/ Haddis, trodde du hadde dame jeg? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hoho, hadde 700 kroner mindre på kontoen enn jeg regna med :!: Så nå er jeg blakk, men det er like greit for jeg skal ikke kjøre noe særlig mer i år... *savne sommeren* Kjørte til skolen idag, også i en fritime så skulle jeg på Osebakken MC (butikk) og kjøpe meg en vaier. Så på veien ligger meg og en kamerat i 75-80 bortover sletta (er 60 sone), så pluslig ser vi at det står en polis med laser forut, så jeg brant inn en busslomme og snudde Var flaks, for jeg skal skru den orginal idag, før jeg selger den, hadde blitt kjipt å bli tatt siste dagen... Nå er middagen ferdig, *spise forran skjermen* Bandidos Pelle, går du på skole med Jokke? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Blink... Hva er blink? Den eneste blinken jeg vet om i forbindelse med skole er den man kaster snøballer på om vinteren... http://blink.dagbladet.no/ Haddis, trodde du hadde dame jeg? Må jo ha noe pent og se på når man sitter på skolen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Lurer på om jeg skal jobbe i dag og tjene meg et par ekstra hundre og bruke alt i helgen. Just for the hell of it. Bruk pengene på San Andreas og vær inne hele helgen. Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hoho, "BUNDY" på forumet er skikkelig fyra, han er dritsur på psilocyce etter at han gav han warning han sitter å spammer på msn Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det 27, 28 eller 29. oktoboer Grand Theft Auto: San Andreas har utgivelsesdato? Gleder meg til spillet, men må kjøpe meg ny PS2 før det kommer, pga. deffekt PS2 konsol Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det 27, 28 eller 29. oktoboer Grand Theft Auto: San Andreas har utgivelsesdato?Gleder meg til spillet, men må kjøpe meg ny PS2 før det kommer, pga. deffekt PS2 konsol 29 tror jeg det var. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kjørte til skolen idag, også i en fritime så skulle jeg på Osebakken MC (butikk) og kjøpe meg en vaier. Så på veien ligger meg og en kamerat i 75-80 bortover sletta (er 60 sone), så pluslig ser vi at det står en polis med laser forut, så jeg brant inn en busslomme og snudde Var flaks, for jeg skal skru den orginal idag, før jeg selger den, hadde blitt kjipt å bli tatt siste dagen... Ble ikke Politiet litt mistenksomme da dere snudde? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hoho, "BUNDY" på forumet er skikkelig fyra, han er dritsur på psilocyce etter at han gav han warning han sitter å spammer på msn Det er jo så utrolig lett å unngå å få en advarsel: les retningslinjene og ikke oppfør deg som en dust. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er jo så utrolig lett å unngå å få en advarsel: les retningslinjene og ikke oppfør deg som en dust. Lett for noen, vanskelig for andre Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 vanskelig å huske Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er jo så utrolig lett å unngå å få en advarsel: les retningslinjene og ikke oppfør deg som en dust. Lett for noen, vanskelig for andre Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Retningslinjene mener jeg er tilnærmet det samme som normal folkeskikk. Men det er jo ikke alle som har så god oppførsel da... Zakk Wylde - Farm fiddlin'... utrolig fet På fredag, evt lørdag kommer San Andreas i posten. Skal okkupere tv'n oppe da, 21" min er litt liten Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 syns det er litt strenge regler jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Noen har erfaringer med leveringstid fra netthandelen.no? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det bør ikke komme som en alt for stor overraskelse at svar som bare inneholder en smiley ikke er tillatt. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Noen Som har musikk videon til Eric Prytz - Call on me? Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg