Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn.

I dag skal vi ha sånn samle inn penger til sultende barn i afrika greie.

Dvs at jeg får være hjemme !!!!!!!! :D:D:D:D:D

Fikk nesten lyst til å si at kapitalisme er herlig, men skal ikke dumme meg :p

BTW, ser ut som jeg skal samle inn penger da .. lol

Endret av Dikky
Lenke til kommentar

Ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggg Vvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!"!#¤#"%#¤ :w00t::w00t:

:)

Lenke til kommentar

DU KØDDER? Mange av de på bildene der inne er folk fra klassen min.  :dontgetit:

Verden er liten.

LOL! Jeg skulle akkurat si "Bandidos Pelle" kjenner helt klart noen av dem. :p Jeg kjenner dem ikke, bare hører alle snakke dritt om dem, derfor jeg vet hvem de er. Verden ER liten. :D

Nettopp hatt den stygge prøven.... Så nå har jeg fritime som varer i to økter, også skole igjen fra halv tre til fem (sånt stygt opplegg). Jaja, får gjøre det beste ut av det... :( Dro hjem selv om det er en halvtime hver vei..det er verdt det. Orker ikke sitte på skolen i tre timer..

Håper du ikke er like taper som dem Pelle. Ikke for å rakke ned på dem, men de er møkk.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...