Carl M Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Dah var vi ferdige, nok en bedriten rapport å levere inn til lærern, ser positivt ut for en vippekarakter jah.... Endret 26. oktober 2004 av So Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Back to the kitchen! I smell something burning Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 God morgen! Beat you to it, ahpadt! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Morn. I dag skal vi ha sånn samle inn penger til sultende barn i afrika greie. Dvs at jeg får være hjemme !!!!!!!! :D:D:D:D Fikk nesten lyst til å si at kapitalisme er herlig, men skal ikke dumme meg BTW, ser ut som jeg skal samle inn penger da .. lol Endret 26. oktober 2004 av Dikky Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gymtime om 18 min. Tror nesten jeg må sykle til skolen idag gitt... Huff, huff. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggg Vvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!"!#¤#"%#¤ :w00t: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Her var det døvt.. *EDIT: Går på skolen jeg.. bussen kommer snart. Endret 26. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Eg og er på skulen, tok buss kl 06.50 idag tidleg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Fritimer er så sabla døvt. Sitter her på klasserommet med null å gjøre fram til kl 12.20... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Stakk hjem jeg. Må vel tilbake på skolen om en times tid. Fysikk. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) DU KØDDER? Mange av de på bildene der inne er folk fra klassen min. Verden er liten. LOL! Jeg skulle akkurat si "Bandidos Pelle" kjenner helt klart noen av dem. Jeg kjenner dem ikke, bare hører alle snakke dritt om dem, derfor jeg vet hvem de er. Verden ER liten. Nettopp hatt den stygge prøven.... Så nå har jeg fritime som varer i to økter, også skole igjen fra halv tre til fem (sånt stygt opplegg). Jaja, får gjøre det beste ut av det... Dro hjem selv om det er en halvtime hver vei..det er verdt det. Orker ikke sitte på skolen i tre timer.. Håper du ikke er like taper som dem Pelle. Ikke for å rakke ned på dem, men de er møkk. Endret 26. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Lurer på om jeg skal jobbe i dag og tjene meg et par ekstra hundre og bruke alt i helgen. Just for the hell of it. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 sitter å skriver tekst om dde..no bli det liv! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 *hyyyylll* De har stengt blink på skolen våres!! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 *hyyyylll*De har stengt blink på skolen våres!! blink? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) www.anonymizer.com -> øverst til høyre Edit: Funker vel ikke til alle sider lenger... Endret 26. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 AnAnAs: De er drittsekker, og jeg liker dem ikke. Har ingen planer om å bli som dem, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg