Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tja, ikke lett å si, SnowDOG_. Earendil: Hvordan vi kler oss her nede? Ikke som dem. De er en egen rase, nesten. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 DU KØDDER? Mange av de på bildene der inne er folk fra klassen min. Verden er liten. Huff.. syns synd på deg.. Seriøst ikke èn ting som er mer gay enn gutter med alt for trang lindeberg genser (helst i ultra femi farger), pannebånd, svettebånd og bling bling i øret.. Oslogutter ass Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Seriøst ikke èn ting som er mer gay enn gutter med alt for trang lindeberg genser (helst i ultra femi farger), pannebånd, svettebånd og bling bling i øret.. Oslogutter ass Helt enig ass. Lizm, de r rare. lzm, lzm. Helt enig med deg ass, ass. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Wohoo, har lite å gjøre, leste nettopp 50 sider SO3 Natta alle sammen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Oslogutter? Jeg er fra Oslo, er jeg da en Oslogutt? Ja, men jeg er ikke som dem. Jeg henger hverken med dem, eller er noen gode venner med dem. De er bare på samme skole som meg. Noen av dem, i hvert fall. Mange andre går på Midtstuen, en annen skole i nærheten. Vet hvem de er, men som sagt, henger ikke med dem. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tja, ikke lett å si, SnowDOG_. Earendil: Hvordan vi kler oss her nede? Ikke som dem. De er en egen rase, nesten. Går du på samme skole som JoachimR ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Oslogutter? Jeg er fra Oslo, er jeg da en Oslogutt? Ja, men jeg er ikke som dem. Ikke det jeg mente, men sånne oslogutter Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bandidos Pelle: Flink gut. Stå på sei berre eg, kle deg for all del ikkje sånn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jepp, Bandidos Pelle er flink som kler seg i skinnbukser og andre bikerklær. woot Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hehe, ikke vær redd. Sånne personer ler vi andre normale (kan jeg si det?) av. SteffyBoy: HAHAHA! Er dessverre ikke et Bandidos medlem enda, men så snart jeg fyller seksten skal jeg ta livet av en person, samt smugle drugs over grensen til Sverige, og da har jeg oppfylt kravene. Bandidos MC. Endret 25. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Langeviseren kryper seg opp mot 12 tallet, LEKSETID! Noen som har for lite å gjøre og har lyst til å hjelpe meg å utforme en naturfagsrapport? Pliiss Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Går for det samme her. Nokon som har lest boka Rebell og har ei bokmelding av den å hente fram? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Nå nærmer det seg julestemning med Barenaked for the Holidays av Barenaked Ladies! Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Godnatt og sov godt! Det skal jeg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 snart skal jeg legge meg ... matte prøve imorgen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Går for det samme her.Nokon som har lest boka Rebell og har ei bokmelding av den å hente fram? Når vi er inne på temaet, det er ikke noen som har en slags oppsummering av Trifidenes Dager som ligger og støver ned i en gjemt krok av harddisken sin? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 OMFG nåbbs, gjør leksene selv. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Japp, endelig ferdig med lekser. Mye å gjøre nå som jeg jobber! Skal jobbe imorgen også. Tjene penger Blir digg med en tusing ekstra til helgen as Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Natta folkens.. Nok en skoledag i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg