LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Roll.... skulle sannelig få smakt litt trønderkjepp ja! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis vi tenker litt koffert, så tror jeg noen av dem allerede har fått en omgang med kjeppen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Fy så perverse vi var her i dag da? *Det er høl i gjerdet på veeeeum, det er høl i gjerdet på veeeeum, Det er høl i gjerdet på veeeeeeeeeuuuuum, det er høl i gjerdet på Veum!* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Iik, dere er så ekle! Jeg tror jeg hopper til køys snart, får vel ikke sove ennå uansett, men det er deilig når man bare kan ligge og slappe av i senga. btw: Imorra får jeg nytt kabinett, ny mus og et billig høyttalersett. NaTtAhKoZi tIl DeRe dAh!!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Køyer jeg og Høyrehånda mi har stått stille i det siste Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hmm..Har leita ganske lenge nå.. Men er det noen som kan gi meg en link til hvor jeg kan finne info om retninger innefor hinduismen? Trenger det veldig. About.com Tror de har noe. Hadde en KRL-oppgave hvor jeg måtte skrive om det samme for to uker siden... KRL er noe jeg ganske enkelt ikke kan fatte hvorfor vi skal lære. DiskSpace10GB: Avatar? Boogiemonster! Endret 25. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Køyer jeg og Høyrehånda mi har stått stille i det siste Åh, brenn, Fredrik! Nå legger jeg meg, bikkja tok akuratt senga mi. Asscrap. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 KRL er noe jeg ganske enkelt ikke kan fatte hvorfor vi skal lære. Ikke bare går det hånd-i-hånd med historiefaget, men det er også viktig for å vite hva som skjer i verden rundt oss. I disse tider er det greit å vite om Islam og andre religioner for å vite hva som motiverer visse terrorister, og at ikke alle muslimer er sånn. Ellers er det greit å vite litt om religionene til de plassene man reiser, så slipper man å komme i uheldige situasjoner. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 KRL er noe jeg ganske enkelt ikke kan fatte hvorfor vi skal lære. Ikke bare går det hånd-i-hånd med historiefaget, men det er også viktig for å vite hva som skjer i verden rundt oss. I disse tider er det greit å vite om Islam og andre religioner for å vite hva som motiverer visse terrorister, og at ikke alle muslimer er sånn. Ellers er det greit å vite litt om religionene til de plassene man reiser, så slipper man å komme i uheldige situasjoner. Det er vel egentlig sant... men jeg liker det uansett ikke. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tenker jeg skal sove godt nå ja! Natta ! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor skal absolutt alle (mange) diskutere Thea hele tida?La henne nå leve sitt eget liv Dumt spørsmål. Hun er ca eneste jente blandt alle nerdene her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tenker jeg skal sove godt nå ja!Natta ! Ditto! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor skal absolutt alle (mange) diskutere Thea hele tida?La henne nå leve sitt eget liv Dumt spørsmål. Hun er ca eneste jente blandt alle nerdene her Nåja... jeg vet om MINST tre andre! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Natta haddis..!! Thea: Det med sminken hørtes ut som en god ide Få se bilde snart da Dr.X : God tur til Skottland pus..!! Kommer til å savne deg masse Alle andre: Natti natt!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje jeg skal begynne med sminke? Det er visstnok så raft på mannfolk... Sier det igjen: Gå på Finn Fem Feil Siden sier alt om hvilke folk jeg går på skole med DU KØDDER? Mange av de på bildene der inne er folk fra klassen min. Verden er liten. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hvorfor skal absolutt alle (mange) diskutere Thea hele tida?La henne nå leve sitt eget liv Dumt spørsmål. Hun er ca eneste jente blandt alle nerdene her Nåja... jeg vet om MINST tre andre! Dvs ca eneste Edit: Hadde det ikke vært morsomt om du hadde vært der og nå Pelle? Endret 25. oktober 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bandidos Pelle: Korleis i all verda er det dykk kler dykk der nede? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Vel, jeg er ikke akkurat DEN typen som de er, for å si det sånn. Livet er tre ting for dem: 1. Få seg et ligg. 2. Drikke/Feste/Røyke/Snuse. 3. Leke "P.I.M.P". Mitt liv er slik: 1. Venner. 2. PC. 3. Idrett. 4. Se en lang vei etter jenter som jeg ikke har sjanse på. Vet ikke, jeg, men summèrer man det opp, er de to livene relativt forskjellige. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dr.X : God tur til Skottland pus..!! Kommer til å savne deg masse Takk pus Får vel køye sånn en gang snart jeg også.. kanskje.. muligens.. hvis jeg gidder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Disse guttene er enten ekstrem sikre på sin seksualitet eller faktiske homser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg