bjaa Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har lyst til å lære meg Albansk jeg, sånn seriøst! Men har dessverre nok med å lære meg tysk på skolen, hoho. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Å? Nytt for meg. jenter har lettere for å lære språk. bevist det der. men ikke spør meg hvorfor. Jeg herjer i fransk jeg... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Heh, det spørs jo veeeldig på forholdene. Hvis du bor i landet til det språket du lærer vil du seff lære det mye kjappere enn her. Dessuten lærer man språk mye tregere etter barnestadiet. Er ikke akkurat lett å bare "lære seg et språk", hvertfall på privat basis.. det er ORK! Hvilket språk tenker du på? Endret 25. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm.. Har leita ganske lenge nå.. Men er det noen som kan gi meg en link til hvor jeg kan finne info om retninger innefor hinduismen? Trenger det veldig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm..Har leita ganske lenge nå.. Men er det noen som kan gi meg en link til hvor jeg kan finne info om retninger innefor hinduismen? Trenger det veldig. KRL-Boken din Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ich skal til Skottland i morra da Med økonomiklassen, det blir DIGG! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ich skal til Skottland i morra da Med økonomiklassen, det blir DIGG! Hva i svarte skal dere der? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Avateren min er sporløst forsvunnet! :O Hjelp meg å finne den! ( Eller bare lag en ny ) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm..Har leita ganske lenge nå.. Men er det noen som kan gi meg en link til hvor jeg kan finne info om retninger innefor hinduismen? Trenger det veldig. KRL-Boken din nei det står bare 4 sider om hinduismen der. har hatt prosjekt om hinduismen før "sende hefte i posten"? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Vi skal; Besøke Bank of Scotland Besøke Universitet i Glasgow Besøke slottet i Edinburgh Besøke et whisky bryggeri (inkl smaksprøver SEFF :!: ) Undersøke ekte skotsk pubkultur og uteliv etc.. Litt dritt å være borte så lenge fra pusen da men.. Endret 25. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm..Har leita ganske lenge nå.. Men er det noen som kan gi meg en link til hvor jeg kan finne info om retninger innefor hinduismen? Trenger det veldig. KRL-Boken din Grunnet skolens økonomi, så er det kun 4 bøker pr. klasse. å vi er 27stk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 *gråte*Jeg vil ha ny avatar! JEG VIL, JEG VIL, JEG VIIIL!!! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 HAHAHA, også kommer jeg og er helt kjempe off topic!!! -"Det er høl i gjæle på Veeeeum, det er høl i gjæle på Veeeeum...." Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Grunnet skolens økonomi, så er det kun 4 bøker pr. klasse. å vi er 27stk hah, skolen deres er værre enn vår jo. Vi har KRL bøker til halve klassen, og vi er 28 stykker. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 *gråte*Jeg vil ha ny avatar! JEG VIL, JEG VIL, JEG VIIIL!!! Den funker det da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 *gråte*Jeg vil ha ny avatar! JEG VIL, JEG VIL, JEG VIIIL!!! javel Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er vel den eneste ulempen med å gå på ungd. skolen og FÅ bøker.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Thea: De gutta der: AHEHahhHEAHhaHHEahhahHAHEhaheahheaha, skulle fått en omgang med kjeppen! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Thea: De gutta der: AHEHahhHEAHhaHHEahhahHAHEhaheahheaha, skulle fått en omgang med kjeppen! Ville det være så lurt? Noen av de virket litt feminine Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis vi tenker litt koffert, så tror jeg noen av dem allerede har fått en omgang med kjeppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg