Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Oi... bash.org ødela hjernen til Holger. someone asked me if LOL was a different version of AOL :O Endret 25. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 uff at it butikken er nede akkurat nå som jeg skal bestille handlekutven min. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Grr! Kan vi ikke ta Battlefield konkuransen på nytt? ( ) ( Foto, film og digitale bilder. > Visuell kreativitet. ) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3014507 ned 6 kg til nei nei...ikke bra! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg ble nettopp kalt pedofil på grunn av navnet mitt på MSN, "nerdVANNA :: I'm so happy I could shit a kitten". Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) ja, akkurat dèt er litt drøyt. Gå ned mer og bli vurdert som beinrangel, noe som definitivt ikke er turnon. [skremmemodus]Thea; Slanker du deg blir også puppene mindre [/skremmemodus] Endret 25. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) ned 6 kg til nei nei...ikke bra! Det er bra for meg. Om det er bra for deg gjør vel ikke så mye for min kropp Dessuten har jeg fått lov til av mamma å gå litt mer ned i vekt. Stopper når jeg er som jeg vil. Jeg er jo ikke dum heller, da. Nå skal jeg endelig snart sove i den deilige sengen min... EDIT: Dr.X; det skremmer meg ikke, jeg vil at de skal bli mindre. Endret 25. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg ble nettopp kalt pedofil på grunn av navnet mitt på MSN, "nerdVANNA :: I'm so happy I could shit a kitten". Ikke bry deg om hva alle andre sier om deg - Det er det jeg sier som teller. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor skal absolutt alle (mange) diskutere Thea hele tida? La henne nå leve sitt eget liv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor skal absolutt alle (mange) diskutere Thea hele tida?La henne nå leve sitt eget liv Kan ha noe med at hun sier en del her selv? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor skal absolutt alle (mange) diskutere Thea hele tida?La henne nå leve sitt eget liv Kanskje fordi jeg whiner her om det, da. Man pleier jo å svare de som snakker. Unnsylll. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg ble nettopp kalt pedofil på grunn av navnet mitt på MSN, "nerdVANNA :: I'm so happy I could shit a kitten". Ikke bry deg om hva alle andre sier om deg - Det er det jeg sier som teller. Haha, genialt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Kanskje fordi jeg whiner her om det, da. Man pleier jo å svare de som snakker. Unnsylll. FOR FAEN, LEV DITT EGET LIV! EDIT: NerdVANNA, kanskje jeg skal gjøre det til et av mine motto? Endret 25. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 FOR FAEN, LEV DITT EGET LIV! Ik! Ikke kommandèr meg, din muslim! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 whatever makes you happy Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Uansett. Hvor lang tid tar det ca å lære seg et nytt språk? Ikke helt flytende, men slik at du kan noen geniale setninger og konversere litt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 FOR FAEN, LEV DITT EGET LIV! Ik! Ikke kommandèr meg, din muslim! Ok, gjør som du vil. (hint: ikke gjør det, for da gjør du som jeg sier. Dette var helt off-record.) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Uansett. Hvor lang tid tar det ca å lære seg et nytt språk? Ikke helt flytende, men slik at du kan noen geniale setninger og konversere litt? jenter er flinkere på slikt enn oss gutter. Så det tar vel ikke lange tida for deg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jenter er flinkere på slikt enn oss gutter. Å? Nytt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg