Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Feil svar, Thea! Åja... NÅ skjønte jeg. Din lille knaskepære. Nå skal jeg rense meg med vann med sitron oppi og lese om Kalmarunionen. Gleder meg til onsdag, da skal kjæresten sove hos meg. Han har lovt å massere føttene mine. knaskepære, faktisk. Jeg vet ikke hvordan det er ment, men det funker. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg har bestemt meg for å slutte og bruke så mye sminke nå. Tok bilde av meg selv med bare lipgloss og mascara på, og jeg ser bedre ut sånn enn all dette klæsjet. Fin beslutning, synes jeg. JÆVLIG bra thea! Tenker du er myyyye finere med mindre sminke enn du har pleid å bruke Endret 25. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har bestemt meg for å slutte og bruke så mye sminke nå. Tok bilde av meg selv med bare lipgloss og mascara på, og jeg ser bedre ut sånn enn all dette klæsjet. Fin beslutning, synes jeg. JÆVLIG bra thea! Tenker du er myyyye finere med mindre sminke enn du har pleid å bruke Agreed. Alle er helt enig med oss. Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje jeg skal begynne med sminke? Det er visstnok så raft på mannfolk... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje jeg skal begynne med sminke? Det er visstnok så raft på mannfolk... Kan jeg sminke deg, da? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje jeg skal begynne med sminke? Det er visstnok så raft på mannfolk... Sier det igjen: Gå på Finn Fem Feil Siden sier alt om hvilke folk jeg går på skole med Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Agreed. Alle er helt enig med oss. Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før? For å være ærlig har jeg vært innom tanken på å hinte fram til det av og til her på forumet, men det er vel kanskje ikke veldig hyggelig å høre.. vetke.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Agreed. Alle er helt enig med oss. Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før? For å være ærlig har jeg vært innom tanken på å hinte fram til det av og til her på forumet, men det er vel kanskje ikke veldig hyggelig å høre.. vetke.. Alltid hyggelig å høre konstruktiv kritikk da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sier det igjen: Gå på Finn Fem Feil Jeg trodde jeg hadde sett ille ting. Hva er galt med folka? Er det sånn "kule" bygutter er? Hjelp! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje jeg skal begynne med sminke? Det er visstnok så raft på mannfolk... Sier det igjen: Gå på Finn Fem Feil Siden sier alt om hvilke folk jeg går på skole med HVA FAEN!? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje jeg skal begynne med sminke? Det er visstnok så raft på mannfolk... Sier det igjen: Gå på Finn Fem Feil Siden sier alt om hvilke folk jeg går på skole med *GRØSSEGRØSSE* NEINEINEI! Det skjer ikke! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 NEINEINEI! Det skjer ikke! Sorry, det skjer. Er ikke nok å være mannemann nå vettu, må bruke mer lipgloss enn dama di også. Er bare noen få sosser som er så ekstreme som disse da. Går an å roe ned LIIITTTH: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 uh, smårips 88-modeller *spanke!* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 aaaw, så søtt. når jeg blir 40 skal jeg sjekke opp 88modeller og bruke de som sexslaver! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 One day in the middle of the night, two dead boys got up for a fight. Back to back they faced each other, drew their swords and shot each other. A deaf policeman heard the noise and came to shoot the two dead boys. If you dont believe this lie is true, ask the blind man he saw it too. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 AnAnAs: That's me. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 uh, smårips 88-modeller *spanke!* '88 er fint. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 One day in the middle of the night, two dead boys got up for a fight. Back to back they faced each other, drew their swords and shot each other. A deaf policeman heard the noise and came to shoot the two dead boys. If you dont believe this lie is true, ask the blind man he saw it too. *Logic error in brain* Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 HAHAHAHAHA, for en gjeng!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg