Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Feil svar, Thea!  :(

Åja... NÅ skjønte jeg. Din lille knaskepære. Nå skal jeg rense meg med vann med sitron oppi og lese om Kalmarunionen. Gleder meg til onsdag, da skal kjæresten sove hos meg. Han har lovt å massere føttene mine. :whistle:

knaskepære, faktisk. Jeg vet ikke hvordan det er ment, men det funker. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestemt meg for å slutte og bruke så mye sminke nå. Tok bilde av meg selv med bare lipgloss og mascara på, og jeg ser bedre ut sånn enn all dette klæsjet.  Fin beslutning, synes jeg.

JÆVLIG bra thea! :thumbup: Tenker du er myyyye finere med mindre sminke enn du har pleid å bruke :yes:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å slutte og bruke så mye sminke nå. Tok bilde av meg selv med bare lipgloss og mascara på, og jeg ser bedre ut sånn enn all dette klæsjet.  Fin beslutning, synes jeg.

JÆVLIG bra thea! :thumbup: Tenker du er myyyye finere med mindre sminke enn du har pleid å bruke :yes:

Agreed. Alle er helt enig med oss. Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?

Lenke til kommentar
Agreed. Alle er helt enig med oss. Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?

For å være ærlig har jeg vært innom tanken på å hinte fram til det av og til her på forumet, men det er vel kanskje ikke veldig hyggelig å høre.. vetke.. :roll:

Alltid hyggelig å høre konstruktiv kritikk da. :)

Lenke til kommentar
One day in the middle of the night, two dead boys got up for a fight. Back to back they faced each other, drew their swords and shot each other. A deaf policeman heard the noise and came to shoot the two dead boys. If you dont believe this lie is true, ask the blind man he saw it too.

*Logic error in brain*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...