Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyst til å dø jeg også. Skal man liksom huske alle kongene og ALLE årstallene? Vi har fra side 1 til 80. Grøss og fuckings gru!

I dag hadde jeg historieprøve vi skulle lese rundt 120 sider til. Lat som jeg er, gadd jeg ikke lese alt, men det gikk nå greit allikevel. Skjønner meg rett og slett ikke på nerdejentene i klassen som får tak i en annen historiebok, og leser den også, i tillegg til å skrive 12 siders sammendrag.

Jaja, historie er jo ålreit synes jeg da.

Snowdog: Jeg vet hvor frustrerende du synes det er med skoleprat, men måtte bare få det ut. Sorry kjære
Ditto. :wee:

Ikke mobb mine koteletter
Men det er da klart folk synes synd på koteletter som er lamme. :o Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Det var ikke nynorsk, DiskSpace10GB.

:evil:

Folk tror at alle dialekter er nynorsk virker det som.

Ej kan isje skriva heilt okej men ej prøva så gøtt ej kainn!

Er det nynorsk? :p

EDIT: det var vel heller ingen dialekt, det var fjortiss-speak og litt mer, en frisk miks. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
ppppfftt.. Det var NESTEN nynorsk da!

Har dere noe imot folk som skriver dialekt? ( Tydligvis.. :hrm: )

:yes:

Man lærer vel enten nynorsk eller bokmål på skolen, bruk det.

Jeg skriver på langt nær perfekt, men jeg forsøpler ikke det norske språk med rare ord og egne "tolkninger".

Lenke til kommentar
Har dere noe imot folk som skriver dialekt? ( Tydligvis.. :hrm: )

Ja, iogmed at dialekt så absolutt ikke egner seg i skriftlige medier, som dette forumet.

Er ikke alltid like lett å forstå ord på dialektform...

Det der hadde vi en diskusjon om på skolen i dag. Jeg ble selvfølgelig valgt til å være for at dialekt skal brukes i skriftspråket. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...