The Stig Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hurra, me have bithday to day! (And life go on...) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gratulerer. SkolePC: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Der er jo kongepc'er til skole å være da. På min gamle hadde vi 100mhz eller noe i den duren. :-\ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jobbmaskin CPU: Intel Pentium III 500mhz Memory: 384MB SDRAM YAY! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg syntes faktisk mandager er en av de bedre dagene siden jeg starter 09:45 da. Samme her , er kos det Fant ut at jeg hadde 20 timer fravær, hva har egentlig fraværet å si på VGS, utennom at man må ha under 10-15 % fravær i fag osv? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 God natt god natt. Uff, kjipt å ikke være trøtt engang klokka 3 på natta . Jeje, Gregers jeg spilte CS "sammen med" i natt? en på Catch (tror jeg) som het Gregers fAr ikke sove" Hehe, antar det var deg. Personlig tror jeg at jeg skal være så dum at jeg skulker idag. *smarte meg* Får vel heller ta en studiedag hjemme... Det stemmer faktisk. Sto opp, slo på pcen, og fyrte igang en liten runde med cs Disse studiedagene hjemme kjenner jeg også godt til, tror sannelig det blir en i morra. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg syntes faktisk mandager er en av de bedre dagene siden jeg starter 09:45 da. Samme her , er kos det Fant ut at jeg hadde 20 timer fravær, hva har egentlig fraværet å si på VGS, utennom at man må ha under 10-15 % fravær i fag osv? Ikke så mye. Om du ikke får karakter til jul er det heller ikke så farlig, så lenge du får til sommeren. Lærerne pleier btw å være ekstra strenge på karakterene til jul og ekstra greie til sommeren. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 lalalaala!!weeee!! godt uten virus ja,lalalalal Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Om du ikke får karakter til jul er det heller ikke så farlig, så lenge du får til sommeren. Lærerne pleier btw å være ekstra strenge på karakterene til jul og ekstra greie til sommeren. Vist du skal søke lærling jobb, søker enn med karakterene en fikk til jul... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det var en i klassen min som fikk "Karakter kan ikke vurderes" på kortet i 9. klasse... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er jeg den eneste som har overklokket en skolepc? På min skole kjører jeg PII 300MHz@333MHz Digg med fri i dag! Gratulerer med dagen, Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 På min videregående skole var det for det en del durom 800MHz-maskiner med 256MB ram, og resten var en del bedre, kanskje opp mot 2000+. Av en eller annen merkelig grunn hadde de Chieftec Dragon som tower. Merkelig prioritering egentlig. Alle maskinene (med noen få unntak) hadde 15" CRT-skjerm. Mulig dette har bedret seg nå, tror de fikk inn noen nye DELL-maskiner med LCD-skjerm. På NTNU går det for det meste på tynnklienter koblet opp til en terminal. 15" og 17" LCD-skjermer er det vel på p15 (for de som er kjente der). Er dog også noen 17" CRT-skjermer. Spiller egentlig ingen rolle for meg, bruker bare laptop uansett Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 YES! Hjemme! Da var det lese-til-historie-maraton i åtte timer med litt forumpause Mamma sa nettopp til meg at hun skal betale 500 i OD-penger for meg Lønningen min var også på plass; 7600.. Nesten alt går til Kinaturen, da. *bummer!* På torsdag må dere se Homsepatruljen. Da opptrer kjæresten min som kollegaen til den de skal stæshe opp. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 På torsdag må dere se Homsepatruljen. Da opptrer kjæresten min som kollegaen til den de skal stæshe opp. Han du akkurat slo opp med eller x-en din før der? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 På torsdag må dere se Homsepatruljen. Da opptrer kjæresten min som kollegaen til den de skal stæshe opp. Han du akkurat slo opp med eller x-en din før der? Er ikke lett å følge med. Han jeg nettopp slo opp med. Vi har 5mnddag i dag (vi teller ikke med de fire dagene vi ikke var sammen). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er ikke lett å følge med. Han jeg nettopp slo opp med. Vi har 5mnddag i dag (vi teller ikke med de fire dagene vi ikke var sammen). Akkurat... Da får jeg vell ta meg tid til og se på tv på torsdag, selv om jeg drunker i ting jeg må gjøre Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg drunker i ting jeg må gjøre Drukner i ting selv jeg ass. Har noen heftige prøver (prøver i hele bøker osv). Glemmer helt å spise og drikke, så i dag skal mobilen ringe sånn at jeg får laget middag, ellers er jeg for lat til å gå ned tre etasjer... *sofasliter* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) sånn at jeg får laget middag, Da kan jeg anbefale det jeg lagde til middag i dag: *Lamme koteletter; kryddret med; salt og pepper, mye hvitløk og bbc olje. Inn i oven på 100 grader i 2 timer, deretter slår du opp tempen til 200 grader i 30 min... (møre som faen) *Kokte poteter *Og haddis spesial brun saus <---den får du ikke oppskrift på *EDIT: glemte oste gratinerte brokkoli Lykke till Endret 25. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Idag skal jeg lage meg fiskesuppe til middag. Alt er bare dritt og tull. Matteprøve på onsdag i tillegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg