Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

angående OD dagen. Rektoren på vår skole (tangen videregående i kristiansand) bestemte at alle MÅTTE samle inn 300 kroner den dagen, ellers fikk vi fravær. Egentlig skal det jo være et alternativ til å samle inn penger (første bud i OD låven eller noe sånn). Omtrent alle på skolen, inkludert lærerne var uenige i dette. Men så sendte en i klassen min en mail til OD styret i norge og forklarte sittuasjonen. Han fikk raskt svar hvor det stod at de skulle kontakte utdannings departemanget. Har ikke fått med meg resten helt, men jeg er temmelig sikker på at det blir et alternativ til å samle inn penger nå :D .

 

men nå stikker jeg til sengs, god natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God natt god natt. :) Uff, kjipt å ikke være trøtt engang klokka 3 på natta .

Jeje, Gregers jeg spilte CS "sammen med" i natt? en på Catch (tror jeg) som het Gregers fAr ikke sove" Hehe, antar det var deg. Personlig tror jeg at jeg skal være så dum at jeg skulker idag. *smarte meg* Får vel heller ta en studiedag hjemme...

Lenke til kommentar
Ironisk nok er jeg som elevrådsrepresentant og utdeler til OD-dagen, ikke vært kapabel til å få meg jobb og skal skrive stil på skolen., :blush: Surrehue.

 

 

Og, forresten, vi er sammen igjen :love:

 

Det som ikke var så gøy, var at mamma bestemte seg for å fikse rørene under dusjen, og der var også all maten jeg har kastet under der.... :(

Jaha, du kaster mat under dusjen du ja Thea :w00t:

Lenke til kommentar

GGGGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!"#¤#"%&%/(%& :w00t: :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...