andesam Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 angående OD dagen. Rektoren på vår skole (tangen videregående i kristiansand) bestemte at alle MÅTTE samle inn 300 kroner den dagen, ellers fikk vi fravær. Egentlig skal det jo være et alternativ til å samle inn penger (første bud i OD låven eller noe sånn). Omtrent alle på skolen, inkludert lærerne var uenige i dette. Men så sendte en i klassen min en mail til OD styret i norge og forklarte sittuasjonen. Han fikk raskt svar hvor det stod at de skulle kontakte utdannings departemanget. Har ikke fått med meg resten helt, men jeg er temmelig sikker på at det blir et alternativ til å samle inn penger nå . men nå stikker jeg til sengs, god natt alle sammen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er i elevrådet. FIkk stemt nei til det. Ingen gadd rett og slett Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Da la jeg meg, jeg også! Natta folkens Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 God natt god natt. Uff, kjipt å ikke være trøtt engang klokka 3 på natta . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Får helelr ikke sove kan det være fordu jeg har druket 4 brusbokser? næææ! *stikke ut på badet og ta seg sovetabletter* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Gogo Red Sox! Vi skal vinne World series i ar! Dumme cardinals.. tror de kan komme her og vinne world series sann uten videre! What curse? Edit: Lyst pa billetter? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...2279624548&rd=1 <--- Billige billetter up for grabs! Endret 25. oktober 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 God natt god natt. Uff, kjipt å ikke være trøtt engang klokka 3 på natta . Jeje, Gregers jeg spilte CS "sammen med" i natt? en på Catch (tror jeg) som het Gregers fAr ikke sove" Hehe, antar det var deg. Personlig tror jeg at jeg skal være så dum at jeg skulker idag. *smarte meg* Får vel heller ta en studiedag hjemme... Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ironisk nok er jeg som elevrådsrepresentant og utdeler til OD-dagen, ikke vært kapabel til å få meg jobb og skal skrive stil på skolen., Surrehue. Og, forresten, vi er sammen igjen Det som ikke var så gøy, var at mamma bestemte seg for å fikse rørene under dusjen, og der var også all maten jeg har kastet under der.... Jaha, du kaster mat under dusjen du ja Thea Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor kaster du mat under dusjen, Thea? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg kan kjøpe ei søppelbøtte til deg om du trenger det, Ananas. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg kan kjøpe ei søppelbøtte til deg om du trenger det, Ananas. tror nå noe av poenget var at moren ikke skulle se det jeg da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 GGGGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!"#¤#"%&%/(%& :w00t: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 God dag, Alex! Dette begynner å bli tradisjon nå Jeg vil ha pakken min idag! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 God morgen. Den er ikke fullt så god, men har potensiale til å bli bedre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dette begynner å bli tradisjon nå Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 eller bare "god morgen" Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen morgen er god når man må på skole Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen morgen er god når man må på skole Så sant, så sant. Det var godt med litt frokost ihvertfall....tror jeg begynner å bli ordentlig syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg