Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*bytte til jule nick*

Noe jeg lurte på for dere som har spilt max payne 2.

Får noen av dere sånn "feeling" som på den scenen i sykehuset noen ganger?

At alt blir blurry ?

Har det sånn i 5-10 sek. Sikkert sånn "rush of blood to the head"-greier. Men tøft er det :D

Lenke til kommentar

Nei, det var så absolutt ikke en sex-drøm...tro meg.

Var mere psycho...

jah...da har jeg ENDELIG funne ut hvorfor jeg og pus'en slo opp...ho har vist ganske serriøse familieproblemer, kategori deadly...og derfor ble hu usikker på oss og gjorde det slutt...jaja...bedre sent en aldri..

Lenke til kommentar

Vet da fan...vil ikke ha et forhold der jeg må leve i usikkerhet pga familieproblemene hennes. Var jævlig nokk forrige gang.

Men men...jeg skal se Matrix:III en gang til i morra...ei som absolutt skal ha meg med på kino og har mast på meg ei stund...så, jah...håper bare for hennes skyld at hun ikke ser på det som en date. Vil IKKE ha no kvinnfolk i livet mitt nå med mindre det er pus'en....

Lenke til kommentar

Hehe, i dag var en fet dag på jobben, selvom jeg forsov meg litt da. De voksne skulle på julebord, så vi under atten fikk 200 spenn hver til å handle for på McDonalds. Hadde reservert bord og greier :green:

Er så fett å ete så mye man vil, for man blir mett lenge før man har brukt 200 kroner.

Det som også var litt kult er at bordet var i sånn barneavdeling, så stolen jeg satt på var en flodhest-stol. :D

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...