JoeDohn Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nå ble det skumle smileyer på sida her, ja... Jaja, idag klarte jeg noe jeg ikke har gjort før, jeg sovna i timen. Jeg sier ikke at det er kult, eller at ingen av dere noensinne hadde klart det (hmm, en litt selvmotsigende kommentar tatt i betraktning den forrige), jeg er bare ganske overraska over meg selv. Nå skal det være sagt til mitt forsvar at vi hadde matte (enkel, enkel, ENKEL matte, hvem i hule heite trenger seks fordømte skoletimer på å lære seg annengradsfunksjoner? ikke jeg, jaffal - bedre å sove, da...), vi har verdens tørreste mattelærer (vel, jeg vet det er mange som kvalifiserer, men denne får Vidar Theiesen til å være den ideelle talkshow-vert), vi hadde elendig luft i klasserommet og jeg hadde tusen andre ting å tenke på. Vi skal til Jorvik på klassetur til våren, det blir gøyalt. Ville heller til Scarborough og heller dra derfra på tur til York, men det får gå. Nå blir det bare å finne noen andre jeg kan være med mens the vast majority er ute og drikker seg snydens på kveldene. Tror det skal gå an. Bjørn (CobraM) svarer ikke på MSN... Er det noen av dere som har spist ham? Og jeg vil også ha pokemon-avatar, hvorfor har alle det plutselig? Hvor finner dere dem? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 /me vil se bilde av DiKKy/me vil se bilde av DiMiles jeg har 1 sek... KLIKK HER! PS: legg merke til sikkelet på kraven Men men.... har ikke vært innom her på en stund... savner dere litt... inntrykket av at det er mange nye her...Hyggelig å se se deg igjen snowdog! men jeg må si jeg ble litt lei av dette diktaturet etter et år og noen måneder... hvem vet.. kanskje jeg kommer tilbake... hyggelig å se at det er en ny SO oppe .... men jeg savner "ordlek" og diverse andre "telleposter" som så sårt ble revet bort fra oss en mørk høstnatt i 2002 (hvor har det blitt av ?)... det var tider det........ håper moddisene kan ta ett hint fra forum som mopedportalen og norsk paintball forum... det kan være strengt men man kan fltte en post uten å stenge den samtidig... og man kan advare uten å banne.... og man må ikke lage sine egne juridiske lover som overstiger norges allerede så strenge lover... her blir man jo banna bare man nevner HL2, hvorfor bryr dere dere? /Over og ut Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dårlig gjort Det er ett gammelt bilde, og du sprutet med vanngevær på meg ved kraven. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 det gjorde jeg ikke.... alle kan jo se det.... men du kan ha bomma når du drakmk... eller jeg kan ha hivd noe vann på deg, men vanngevær? neppe... men bildet er jo så gammelt..... og du har ikke forandra deg stort siden bildet! Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dårlig gjort Det er ett gammelt bilde, og du sprutet med vanngevær på meg ved kraven. Sikkert. Jeg tror du sikler Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel...kan hende det stemmer med drikkingen, men jeg ser jo ikke helt ut som der... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 /me har sett nyere bilde av DiMiles... det var ganske closeup av halve fjeset hans... jaja... DiMiles er TØFF! Mens vi først er i gang! BjaA som ber til t3h allmighty cola på webcam0r! Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 *steal0r lue0r!!* BjaA iz leik ;'( zed iz liek :D:D Everybody iz leik danzing : <-<-< <-|-< <->-< BjaA iz still liek ;(( Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg herpa kneet mitt idag!! Var og trente fotball med en del venner i hen hall(løkkefotball på en måte).. Kom opp i en duell, og klarte å få kneet til en eller annen inn under kneskåla mi fr adet myke/ubeskytta området på innsida av kneet.. Klarer ikke gå, stå, drite... arghh! Hvis jeg har sotte på dass, og skal reise meg, så er det så YT GW#"&TT#G vondt at jeg seriøst føler forå skrike til en eller annen jeg kan legge skylda på.. Første og beste liksom.. oojgsodjgy427y423327y5h4YYH#%W!!!%¤U§!!!1 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 zed... Væærsåsnill? Oprett heller en l33t-snakke tråd Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ....and nvoetfiv iz liek : "bla bla bla >:[[[ " And zed iz leik : "yeah w00tevah!" Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg skal ikke synke så lavt, jeg skal ikke synke så lavt, jeg skal ikke..... Hmm.. ... ...And nvoetfiv iz liek: "j00 dead man!" :O And zed iz liek: "i r retaard!" Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 vifteovn iz liek : im making fake logg0r! und i liekz it! zed iz liek : get a room plz vifteovn iz liek : Ow? iz willz haxx j00!! zed iz liek : try my zcriptkidd0r! >:] Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg skulle reise meg for å hente noen pannekaker som var igjen fra middagen jeg lagde tidligere, og når jeg reiste meg var det så vondt at jeg trynte! Var liksom opp fra stolen, plutselig, BAM!, kommer smerten litt på etterskudd, og jeg bare BAM!, ligger der på gulvet og sier mange kule ord jeg ikke har hørt før.. Damn! Jeg vil ha krykker elns Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Og du kalte meg retard? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Du og dimiles ja.. Du får mer sånn spasmer osv iblant, ukontrollerte bevegelser, snakker som en ekte retard.. Mens dimiles bare sigler.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vet dere hva som er kjipt... Man TROR man er over en dame og sånnt, right? Så prater man litt med henne, også innser man det motsatte skikkelig brått... det SUGER! /me is crazy in love... again. Uanett: z3d iz liek: j00 d00d zt0p h4x haLt4N! j00 f00kin' t3h pr0n! HalTan iz liek: n00 n3w4h! I r 5cr1ptk1dd13, i r 5t34l 4ll pr0n! HalTan iz liek: *evil laughter* mohoho >:]]] Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Forbanna retards hele gjengen. HALTAN ILU BJAA ILU Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 OMG Prater med ei nice dame (ja jeg syntes hu er najs dimiles) Haha, vi endte opp å prate om pr0n siden hu hadde fått tilsett en film som het "Cream" haha rofl. Thnx god 4 nazty chix! Men: HalTan iz leik : /me listen @ crazy in love.mp3 zed iz liek : beyonce rewlz!!! HalTan iz leik : | knowz!! zed iz liek : dcc beyonce pr0n 2 get chix? HalTan iz leik : ok ok , accept! vifteovn iz leik : can | gets some pr0n? HalTan & zed iz liek all 2gether : lol newb, stfu scriptkiddie retartd0r!! zed iz liek : HalTan *highfive* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 /me har ikke gjort engelsk-leksa til i morra. I'm dead, dere har ikke sett læreren min. Ser ut som en heks. Jeg tror jeg fikser en rask forkjølelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg