Blax Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ingen andre som har OD-dag på torsdag? Det er no shit! Jo det har jeg.. Bedre enn Skole da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg trenger en fiks til Blaster-ormen. Fort. Jeg lastet ned noe shit fra Microsoft, men det funket ikke. Sitter på en kamerat sin maskin og fikk et par 1000 i Ad Aware. Maskinen driver å slår seg av hele tiden, grunnet ormen. Noen som har en link? Trenger den veldig. Søk på FixBlast i Google. Det heter i alle fall filen. EDIT: Slått av to stk. Damit. OD-dag er fine greier. Sover til kl 12, gjøre noe dritt her hjemme, og så ta med penger på skolen. Med andre ord, fridag. Muttern og fattern støtter OD, så det er jo greit. Endret 24. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jo, det går an å "Knekke" kuken Jeje... Får ta på verneutstyr neste gang Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er godt og være forelsket, enig anette? Håper du knekker kuken neste gang du har deg med dama. Norskprøve på onsdag, fysj og fy. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 nei. det er ikke godt å være forelsket åjoda! det er nyyydelig Dessuten, 2 mnd går fort det, så nei det er ikke lenge til jul!! nei, det er ikke nydelig når den du elsker bor uendelig med mil borte fra deg, og du ikke får vært med ham fordi det koster penger å fly, og man ikke kan treffest annet enn en helg av gangen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har òg OD-dag, men har ikke funnet meg jobb. Vil heller ikke jobbe hjemme, liker ikke å vaske.. Noen i Bergens-området som kjenner til et bordell som trenger en flittig, ung gutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg trenger en fiks til Blaster-ormen. Fort. Jeg lastet ned noe shit fra Microsoft, men det funket ikke. Sitter på en kamerat sin maskin og fikk et par 1000 i Ad Aware. Maskinen driver å slår seg av hele tiden, grunnet ormen. Noen som har en link? Trenger den veldig. http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Linken funker ikke. Symantec nekter meg adgang. Visstnok. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg har òg OD-dag, men har ikke funnet meg jobb. Vil heller ikke jobbe hjemme, liker ikke å vaske.. Noen i Bergens-området som kjenner til et bordell som trenger en flittig, ung gutt? Besøk Strandkaien på nattestid, så finner du nok av kundekonsulenter. Linken funker ikke. Symantec nekter meg adgang. Visstnok. Søk etter FixBlast på www.gewgle.com da. Endret 24. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg trenger en fiks til Blaster-ormen. Fort. Jeg lastet ned noe shit fra Microsoft, men det funket ikke. Sitter på en kamerat sin maskin og fikk et par 1000 i Ad Aware. Maskinen driver å slår seg av hele tiden, grunnet ormen. Noen som har en link? Trenger den veldig. http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Linken funker ikke. Symantec nekter meg adgang. Visstnok. There you go! Endret 24. oktober 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 nei, det er ikke nydelig når den du elsker bor uendelig med mil borte fra deg, og du ikke får vært med ham fordi det koster penger å fly, og man ikke kan treffest annet enn en helg av gangen. I know.... Men la det si det slikt da; jeg PERSONLIG syntes kjærligheten er topp, når den fungerer da... Har ikke vært i så godt humør på over 2 mnd'er... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jepp og du fortjener å ha det bra, så det skal jeg heller unne deg selv om jeg har kjærlighetssorg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Linken funker ikke. Symantec nekter meg adgang. Visstnok. There you go! Funker ikke den heller. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Linken funker ikke. Symantec nekter meg adgang. Visstnok. There you go! Funker ikke den heller. Linka bare feil, prøv igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Takktakk niXon^^ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jepp og du fortjener å ha det bra, så det skal jeg heller unne deg selv om jeg har kjærlighetssorg nåhhh* trøste på* Nu har jeg sotte med kjærlighetsorg og deprisjoner i 2 mnd, var på tide JEG fikk noe som jeg fortjente Anyways; hopper til sengs jeg. *jesp* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jepp og du fortjener å ha det bra, så det skal jeg heller unne deg selv om jeg har kjærlighetssorg nåhhh* trøste på* Nu har jeg sotte med kjærlighetsorg og deprisjoner i 2 mnd, var på tide JEG fikk noe som jeg fortjente Anyways; hopper til sengs jeg. *jesp* Jeg har hatt vekslende humør på grunn av det i cirka 2 år. Har ikke fått en dritt ennå. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ingen andre som har OD-dag på torsdag? Det er no shit! Jo det har jeg.. Bedre enn Skole da har sånn OD greier jeg og..dritt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det noen andre enn meg (og TheMasteR) som har ID-dag (Internasjonal dag) på skolen sin til uken? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det noen andre enn meg (og TheMasteR) som har ID-dag (Internasjonal dag) på skolen sin til uken? vi har hatt, OD-dagen til torsdag, skolekomiteen skulle skaffe jobb, på en bilsjappe for meg og en kamerat. Tipper vi skal selge masse biler. *ironi* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Norsk lekser @ søndag 21:16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg