Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger en fiks til Blaster-ormen. Fort. Jeg lastet ned noe shit fra Microsoft, men det funket ikke. Sitter på en kamerat sin maskin og fikk et par 1000 i Ad Aware. Maskinen driver å slår seg av hele tiden, grunnet ormen. Noen som har en link?

Trenger den veldig.

Søk på FixBlast i Google. Det heter i alle fall filen.

EDIT: Slått av to stk. Damit.

OD-dag er fine greier. Sover til kl 12, gjøre noe dritt her hjemme, og så ta med penger på skolen. Med andre ord, fridag. Muttern og fattern støtter OD, så det er jo greit. :)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
nei. det er ikke godt å være forelsket  :cry:

åjoda! det er nyyydelig :w00t::love:

Dessuten, 2 mnd går fort det, så nei det er ikke lenge til jul!! :cool:

nei, det er ikke nydelig når den du elsker bor uendelig med mil borte fra deg, og du ikke får vært med ham fordi det koster penger å fly, og man ikke kan treffest annet enn en helg av gangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg trenger en fiks til Blaster-ormen. Fort. Jeg lastet ned noe shit fra Microsoft, men det funket ikke. Sitter på en kamerat sin maskin og fikk et par 1000 i Ad Aware. Maskinen driver å slår seg av hele tiden, grunnet ormen. Noen som har en link?

Trenger den veldig.

http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html

Linken funker ikke. Symantec nekter meg adgang. Visstnok.

Lenke til kommentar
Jeg har òg OD-dag, men har ikke funnet meg jobb. Vil heller ikke jobbe hjemme, liker ikke å vaske.. Noen i Bergens-området som kjenner til et bordell som trenger en flittig, ung gutt?

Besøk Strandkaien på nattestid, så finner du nok av kundekonsulenter. :p

Søk etter FixBlast på www.gewgle.com da.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Trenger den veldig.

http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html

There you go!

Endret av niXon^^
Lenke til kommentar
nei, det er ikke nydelig når den du elsker bor uendelig med mil borte fra deg, og du ikke får vært med ham fordi det koster penger å fly, og man ikke kan treffest annet enn en helg av gangen.

I know....

Men la det si det slikt da; jeg PERSONLIG syntes kjærligheten er topp, når den fungerer da... ;)

Har ikke vært i så godt humør på over 2 mnd'er... :D

Lenke til kommentar
jepp :) og du fortjener å ha det bra, så det skal jeg heller unne deg selv om jeg har kjærlighetssorg :p

nåhhh* trøste på*

Nu har jeg sotte med kjærlighetsorg og deprisjoner i 2 mnd, var på tide JEG fikk noe som jeg fortjente :yes:

Anyways; hopper til sengs jeg. *jesp*

Jeg har hatt vekslende humør på grunn av det i cirka 2 år. Har ikke fått en dritt ennå. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...