Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men er "bare" 6 dager til neste helg

leeeenge :cry:

Men jeg får dratt fire timer til typen min imorra også drar han til skottland med skolen på tirsdag og når han kommer hjem på fredag da drar jeg og sover over hos han hele den helgen.. :)

Men det er fortsatt alt for lenge mellom hver helg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg trenger en fiks til Blaster-ormen. Fort. Jeg lastet ned noe shit fra Microsoft, men det funket ikke. Sitter på en kamerat sin maskin og fikk et par 1000 i Ad Aware. Maskinen driver å slår seg av hele tiden, grunnet ormen. Noen som har en link?

Trenger den veldig.

Lenke til kommentar
Jeg trenger en fiks til Blaster-ormen. Fort. Jeg lastet ned noe shit fra Microsoft, men det funket ikke. Sitter på en kamerat sin maskin og fikk et par 1000 i Ad Aware. Maskinen driver å slår seg av hele tiden, grunnet ormen. Noen som har en link?

Trenger den veldig.

Har ingen Fix, men "shutdown -a" i kjør stopper vel avslutningen for en liten stund.

Lenke til kommentar

Trenger den veldig.

Først må du stoppe servicen i task manageren....men jeg vet ikke hvor man kan laste ned fila.. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...