tor_erik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 AnAnAs; En bok faktisk. Håper den ikke er på mer enn 2-3 sider. Det er totalt 100 små sider i boken, og jeg er på 45. Er ikke bare tekst da, masse bilder av meg, bilder av han, bilder av oss og diverse billetter o.l. Smooth. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ufine tendeser... Er ganske vanlig det der da. Har gjort det til eksen min. Gidder ikke gjøre det til typen min nå. Tror ikke han bryr seg noe særlig om slikt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vanlig? Å lage en bok på 100 sider til en du har dumpa? Dumt jeg ikke har noen å bli dumpa av eller noenting. *Føle seg utenfor* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Er ganske vanlig det der da. Har gjort det til eksen min. Gidder ikke gjøre det til typen min nå. Tror ikke han bryr seg noe særlig om slikt. Jeg fikk ikke. Endret 23. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er ganske vanlig det der da. Har gjort det til eksen min. Gidder ikke gjøre det til typen min nå. Tror ikke han bryr seg noe særlig om slikt. Jeg fikk ikke. En het natt på et shabby hotell teller ikke som å være sammen, tor erik Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ikke jeg heller.. ...men så var jo dama egoistisk og eide ikke respekt for andre enn seg selv. Fy faen, det å gjøre det slutt med henne er det smarteste jeg har gjort siden jeg slutta å knarke/drikke Man har det godt nå! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 woooah!!!! var en halv cm til å kjøre stortåa inn i prosseror vifta(cpu kjølern eller whatever). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Synes det er koselig å gjøre slike ting, men bare dersom den andre personen setter pris på det og blir glad. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er ganske vanlig det der da. Har gjort det til eksen min. Gidder ikke gjøre det til typen min nå. Tror ikke han bryr seg noe særlig om slikt. Jeg fikk ikke. En het natt på et shabby hotell teller ikke som å være sammen, tor erik Stemmer. Men nå var da jeg med henne her i flere måneder, så jeg kunne i teorien fått. Men what the heck, livet går videre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ville du virkelig satt pris på det da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg står midt i et kraftig dillemma her.. Skal jeg innstalere sp2.. eller ikke Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg står midt i et kraftig dillemma her..Skal jeg innstalere sp2.. eller ikke Nei. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Var på fest i dag. Tok nå bilen (gudskjelov). Folk var skita kl.23 og lå og rota og tafsa i sofaen, mens andre folk pewla på romma. All hail teh fjortissfest! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ville du virkelig satt pris på det da? Hmm... Kanskje ikke så mye som jeg burde. Dere damer vinner alltid diskusjonene. Æsj. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kan ikke la damene vinne diskusjonene vettu Lar dem kun vinne hvis jeg vet at jeg ikke får meg noe om jeg sier mer. Kommer litt an på situasjonen, eller så er det vel det at det er så få damer jeg kjenner som er flink å diskutere. Og jeg gir meg ikke lett Men ellers står det bra til her inne? Er stort sett blitt mest lynvisitter de siste gangene. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Noen som vet om en sinnsyk digg melodi jeg kan laste ned til telefonen(T610)? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Goophy, vi kan klippe oss sammen. Jeg ser helt for jævlig ødelagt ut på håret. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Goophy, vi kan klippe oss sammen. Klippe meg!? Er du gal!? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Goophy, vi kan klippe oss sammen. Klippe meg!? Er du gal!? Klippe?? Goophy skal skinnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg