potetskrell Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Blæææ! Nordic Music Awards var crap... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Synes det er litt kult jeg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han! Det FINNES en gud! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han! Det FINNES en gud! Var han en av de man kunne si "Ingen lurer på hvor han er om 10 år, nei." om? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 WEEEE!yeeee! naboen(han som kan mest om data i bygda) sier han har funnet ut hvilket virus som herjet omkring på xenox dataparty,som hos oss har gjort til at bare en data kan koble opp til nett. (altså vi må sitte på den når vi skal sitte på nett,vi kan ikke sitte på nett gjennom nettverket,for da får den jeg sitter på nå virus også.) det var ikke sasser vi hadde,var noe annet dritt som ikke kan spores av antivirus. siden naboen nå vet hvilket virus vi har,kan han nå fjerne det,endelig kan jeg spille wc3 og cs på nett igjen for ikke å si å bli aktiv i deskmod tråden igjen (se link) nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han! Det FINNES en gud! Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nei, nå har jeg bestemt meg.. tar en laang pause fra hw.no. Begynner med én uke først, og så få vi se.. Grunn: Livet mitt svirrer rundt pc'en for tida, og det jeg gjør på pc'en er mest bare tull og hw.no/forum Skola sliter jeg med, og venner må kontaktes på nytt.. Røyken er for tiden min beste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nei, nå har jeg bestemt meg.. tar en laang pause fra hw.no. Begynner med én uke først, og så få vi se.. Grunn: Livet mitt svirrer rundt pc'en for tida, og det jeg gjør på pc'en er mest bare tull og hw.no/forum Skola sliter jeg med, og venner må kontaktes på nytt.. Røyken er for tiden min beste. YES! Ha det morro, frem til du kommer tilbake. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ingardj, det burde egentlig jeg også. Stenge av pc'en for godt noen ukers tid. Men jeg tror ikke jeg gidder/klarer... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han! Det FINNES en gud! Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det.. Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han! Det FINNES en gud! Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det.. Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette! Tydligvis et problem-barn Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Han hadde en fin oppvekst, flotte foreldre og alt det der. Ingen slo ham, ingen voldtok ham, ingen var slem med han på skolen, men likevel så gjorde han sånne ting hele tiden. Han har heller ikke ADHD... Fyren ble bare født ond, og er et av de få menneskene jeg ønsker ingenting annet enn smerte og lidelser. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Han hadde en fin oppvekst, flotte foreldre og alt det der. Ingen slo ham, ingen voldtok ham, ingen var slem med han på skolen, men likevel så gjorde han sånne ting hele tiden. Han har heller ikke ADHD... Fyren ble bare født ond, og er et av de få menneskene jeg ønsker ingenting annet enn smerte og lidelser. Kjenner en sånn fyr selv... Han var bare ond han også. Men han ble ikke sprøytenarkoman da... Han ble serviceelektriker... Kanskje ikke stort bedre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han! Det FINNES en gud! Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det.. Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette! Fikk han serriøst ikke hjelp av profesjonelle etter det der? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han! Det FINNES en gud! Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det.. Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette! Oi... det med katten minner litt om ei lita jente her, hun la en katt i fryseren. Broren hennes ble forresten funnet død i Trondheim for ikke så lenge siden, tror jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er hun ikke på besøk fremdeles, haddis?Du har likevel tid til litt nerding på forumet? :o Jupp...fikk sneke meg inn på datan mens hu sov.... nå står hun i dusjen og steller seg..bla bla bla... Tenker jeg går og spretten en pils Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Æsj, hadde tenkt til å kjøpe en bærbar PC i dag for en femtilapp på loppemarked. Noen tok den rett foran nesa på meg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Æsj, hadde tenkt til å kjøpe en bærbar PC i dag for en femtilapp på loppemarked. Noen tok den rett foran nesa på meg 50 lapp? Hva slags "LapTop" var det da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Æsj, hadde tenkt til å kjøpe en bærbar PC i dag for en femtilapp på loppemarked. Noen tok den rett foran nesa på meg 50 lapp? Hva slags "LapTop" var det da? det var sikkert en taubar en. "Minimum user requirements: Car Rope made out of something wicked or a wire with at least 1cm Ø" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hehe, den hadde : 16 mb ram!!! 2.1 GB ! husker ikke prosseror speed. PCen var veldig liten og kompakt, altså perfekt til leksebruk! Det eneste programmet som var innstallert var Word, PCen gikk raskere enn den jeg har nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg