Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WEEEE!yeeee!

 

naboen(han som kan mest om data i bygda) sier han har funnet ut hvilket virus som herjet omkring på xenox dataparty,som hos oss har gjort til at bare en data kan koble opp til nett.

(altså vi må sitte på den når vi skal sitte på nett,vi kan ikke sitte på nett gjennom nettverket,for da får den jeg sitter på nå virus også.)

 

det var ikke sasser vi hadde,var noe annet dritt som ikke kan spores av antivirus.

 

siden naboen nå vet hvilket virus vi har,kan han nå fjerne det,endelig kan jeg spille wc3 og cs på nett igjen :)

for ikke å si å bli aktiv i deskmod tråden igjen (se link)

 

nå ble jeg glad.

Lenke til kommentar
Nei, nå har jeg bestemt meg.. tar en laang pause fra hw.no. Begynner med én uke først, og så få vi se..

 

 

Grunn: Livet mitt svirrer rundt pc'en for tida, og det jeg gjør på pc'en er mest bare tull og hw.no/forum :(

 

Skola sliter jeg med, og venner må kontaktes på nytt.. Røyken er for tiden min beste.

YES! :fun:

 

 

:p

 

Ha det morro, frem til du kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han!

 

Det FINNES en gud! :D

Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det..

Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette!

Lenke til kommentar
Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han!

 

Det FINNES en gud! :D

Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det..

Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette!

Tydligvis et problem-barn :(

Lenke til kommentar

Han hadde en fin oppvekst, flotte foreldre og alt det der. Ingen slo ham, ingen voldtok ham, ingen var slem med han på skolen, men likevel så gjorde han sånne ting hele tiden. Han har heller ikke ADHD...

 

Fyren ble bare født ond, og er et av de få menneskene jeg ønsker ingenting annet enn smerte og lidelser.

Lenke til kommentar
Han hadde en fin oppvekst, flotte foreldre og alt det der. Ingen slo ham, ingen voldtok ham, ingen var slem med han på skolen, men likevel så gjorde han sånne ting hele tiden. Han har heller ikke ADHD...

 

Fyren ble bare født ond, og er et av de få menneskene jeg ønsker ingenting annet enn smerte og lidelser.

Kjenner en sånn fyr selv... Han var bare ond han også.

Men han ble ikke sprøytenarkoman da... Han ble serviceelektriker... Kanskje ikke stort bedre :p

Lenke til kommentar
Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han!

 

Det FINNES en gud! :D

Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det..

Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette!

Fikk han serriøst ikke hjelp av profesjonelle etter det der?

Lenke til kommentar
Hohoo, fikk akkurat vite at en idiot som jeg gikk i klasse sammen med i 12 år har blitt sprøytenarkoman. Og det er IKKE synd i han!

 

Det FINNES en gud! :D

Det er synd i alle sprøytenarkomane. Så vet du det..

Ikke denne fyren. La meg ta et eksempel...da vi var ca 8 år gamle så brøt han seg inn i huset vårt og torturerte kattungen min til døde. Han avsluttet med å brenne den ihjel. En annen gang er da han banket opp lillesøstra si på 3 år fordi hun bråkte mens han så på tv. Fyren er tvers gjennom IDIOT og fortjener dette!

Oi... det med katten minner litt om ei lita jente her, hun la en katt i fryseren. Broren hennes ble forresten funnet død i Trondheim for ikke så lenge siden, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...