b-real Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 B|Real: Vennina har da dama di når du er i forcen. Skjønner ikke problemet Hun er skillsmissebarn og er på sortland sammen med mora i helgene, og den venninnna bor på sortland, da jeg kommer hjem...så..jah..konflikt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 FAEN! Hvorfor er det akkurat jeg som blir født til å gjøre sånne dumme ting? Skammer meg faen meg for mye til å si hva jeg gjorde, men håper en av dere slår meg HARDT og LENGE!! Nå skal jeg spise så det holder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) FAEN! Hvorfor er det akkurat jeg som blir født til å gjøre sånne dumme ting?Skammer meg faen meg for mye til å si hva jeg gjorde, men håper en av dere slår meg HARDT og LENGE!! Nå skal jeg spise så det holder Har du sagt A. så får du si B. Thea... Endret 22. oktober 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Har du sagt A. så får du si B. Threa... Vært i hæren ja... Var det spam? Endret 22. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 hans!!! Gruber!! Gynter!!! østfronten sa jeg østfronten shnell arthoon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg minner om...: "Siste Ordet 3, Spam = Utestengelse!" Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg minner om...: "Siste Ordet 3, Spam = Utestengelse!" Jeg tror du burde ta en kikk på noen tidligere sider her. Du aner ikke hva vi har måttet gjennomgå mens du har lekt krig i skogen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg minner om...: "Siste Ordet 3, Spam = Utestengelse!" Jeg tror du burde ta en kikk på noen tidligere sider her. Du aner ikke hva vi har måttet gjennomgå mens du har lekt krig i skogen... Hvorfor rapporterer ikke dere slike saker da? *sukk* Er i sånn..kjede meg halvt til døde-humør :\ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 ingen moderatorer som slår ned i SO uansett;) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Kjørt i meg åtte boller *mett* Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Er litt imponert over at det er 468335 visninger i denne tråden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 ingen moderatorer som slår ned i SO uansett;) Vel, det er fordi ingen av de andre moderatorene bryr seg om threaden.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Er litt imponert over at det er 468335 visninger i denne tråden. det håper jeg å oppnå med min thread også.... As if... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 FAEN! Hvorfor er det akkurat jeg som blir født til å gjøre sånne dumme ting?Skammer meg faen meg for mye til å si hva jeg gjorde, men håper en av dere slår meg HARDT og LENGE!! MSN nå! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Er litt imponert over at det er 468335 visninger i denne tråden. det håper jeg å oppnå med min thread også.... Jeg er fast gjest der. Goophy: Fortsettelsen på denne tabben fortsetter på søndag. Bedre å fortelle hele greia da I morgen skal jeg bytte genser som jeg kjøpte i XS, men som er altfor stor (tror den har feil merkelapp) og trene. Vi skal ha styrketest neste uke.. Noen som kan tipse om hvordan jeg bør legge opp treningen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 ingen moderatorer som slår ned i SO uansett;) Vel, det er fordi ingen av de andre moderatorene bryr seg om threaden.. Nettopp. Derfor gidder jeg heller ikke å rapportere. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Er litt imponert over at det er 468335 visninger i denne tråden. det håper jeg å oppnå med min thread også.... Jeg er fast gjest der. Goophy: Fortsettelsen på denne tabben fortsetter på søndag. Bedre å fortelle hele greia da I morgen skal jeg bytte genser som jeg kjøpte i XS, men som er altfor stor (tror den har feil merkelapp) og trene. Vi skal ha styrketest neste uke.. Noen som kan tipse om hvordan jeg bør legge opp treningen? Du er fast gjest på threaden min, også lurer du på beste måten å trene på!?!? Hallo!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Goophy: Fortsettelsen på denne tabben fortsetter på søndag. Bedre å fortelle hele greia da Javel, jeg kan vel vente til da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Du er fast gjest på threaden min, også lurer du på beste måten å trene på!?!? Hallo!! Jeg er for tiden singel, og jeg bedriver ikke ONS Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg er for tiden singel, og jeg bedriver ikke ONS 2- eller 3NS da? Endret 22. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg