Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg snart på bursdags lan, hva skal dere i helgen da?

I kveld: Trene.

I morgen kveld: Mest sannsynlig på en eller annen fest, i tillegg til å se Premier League på zombieboksen.

Søndag: Premier League pluss lesing i boken jeg må være ferdig med til uken.

 

Generelt: Spille FIFA 2005 inni mellom. :)

 

Ser ut til å bli en bra helg...

Lenke til kommentar

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelg :D:D

 

Jeg har også lyst på en billig bærbar, burde overbevise mamma og pappa om at jeg sliter såpass i norsk siden jeg enda ikke har fått bedre enn 4 på det i år at ejg virkelig trenger en bærbar til å bruke på heldagser :hmm:

 

Kjæresten min kommer til meg om en og en halv time og skal være her hele helga.!!!! *glede seg max* :love:

 

 

Men jeg tror x-en min hater meg totalt nå ,nekta å si hvem som ringte han da jeg satt på bussen med han istad selv om jeg skjønnte at det var kameraten hans og sa ikke hadte eller noe.. Merkelig fyr egentlig, men jeg synes synd på han for han er så deppa :cry:

Lenke til kommentar
Men jeg tror x-en min hater meg totalt nå ,nekta å si hvem som ringte han da jeg satt på bussen med han istad selv om jeg skjønnte at det var kameraten hans og sa ikke hadte eller noe.. Merkelig fyr egentlig, men jeg synes synd på han for han er så deppa :cry:

Det er ikke han du skal tenke på nå,

Tenk heller på kjæresten din du :thumbup:

Som forøvrig er en knall kar :)

Lenke til kommentar
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelg :D:D

 

Jeg har også lyst på en billig bærbar, burde overbevise mamma og pappa om at jeg sliter såpass i norsk siden jeg enda ikke har fått bedre enn 4 på det i år at ejg virkelig trenger en bærbar til å bruke på heldagser :hmm:

 

Kjæresten min kommer til meg om en og en halv time og skal være her hele helga.!!!! *glede seg max* :love:

 

 

Men jeg tror x-en min hater meg totalt nå ,nekta å si hvem som ringte han da jeg satt på bussen med han istad selv om jeg skjønnte at det var kameraten hans og sa ikke hadte eller noe.. Merkelig fyr egentlig, men jeg synes synd på han for han er så deppa :cry:

Du kan jo kjøpe min.. 3000,- NOK.

Celeron 600mhz

128MB SD-RAM.

8MB ATI-RAGE Mobility skjermkort.

Intigrert nettverks-kort og modem!

24x cd-rom.

Diskettstasjon.

13,3" LCD skjerm.

5GB hd..

 

 

 

 

 

 

:tease:

post-63-1098454841_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...