akira7 Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå skal jeg snart på bursdags lan, hva skal dere i helgen da? Dama kommer hit siden jeg var hos henne forrige uke! Gleder meg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå skal jeg snart på bursdags lan, hva skal dere i helgen da? Skal linke med Stikk-kont@kten her på forumet. Woohoo, vi har fri på mandag! NiwT: fint for deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) EDIT: den var til NiwT Endret 22. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå skal jeg snart på bursdags lan, hva skal dere i helgen da? Hihi, den var ny. BursdagsLAN faktisk ja? har hatt det selv og nå skal lillebroren min ha det i helgen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå skal jeg snart på bursdags lan, hva skal dere i helgen da? I kveld: Trene. I morgen kveld: Mest sannsynlig på en eller annen fest, i tillegg til å se Premier League på zombieboksen. Søndag: Premier League pluss lesing i boken jeg må være ferdig med til uken. Generelt: Spille FIFA 2005 inni mellom. Ser ut til å bli en bra helg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Denne helga: Snart kommer dama, ho skal være her til søndag. I dag drar vi på fest. i morgen koser vi hos hjemme med noe god mat søndags kveld drar vi hjem til ho for og spise middag med foreldrene. kos helg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå stikker jeg og trener litt... Hjelper med alle tullete og tøysete tankene. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Men vær så snill! Linker til svenske bruktmarkeder! Det er alt jeg ber om! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Men vær så snill!Linker til svenske bruktmarkeder! Det er alt jeg ber om! www.justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Men vær så snill!Linker til svenske bruktmarkeder! Det er alt jeg ber om! Let selv, gutt? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Men vær så snill!Linker til svenske bruktmarkeder! Det er alt jeg ber om! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelg :D Jeg har også lyst på en billig bærbar, burde overbevise mamma og pappa om at jeg sliter såpass i norsk siden jeg enda ikke har fått bedre enn 4 på det i år at ejg virkelig trenger en bærbar til å bruke på heldagser Kjæresten min kommer til meg om en og en halv time og skal være her hele helga.!!!! *glede seg max* Men jeg tror x-en min hater meg totalt nå ,nekta å si hvem som ringte han da jeg satt på bussen med han istad selv om jeg skjønnte at det var kameraten hans og sa ikke hadte eller noe.. Merkelig fyr egentlig, men jeg synes synd på han for han er så deppa Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Men jeg tror x-en min hater meg totalt nå ,nekta å si hvem som ringte han da jeg satt på bussen med han istad selv om jeg skjønnte at det var kameraten hans og sa ikke hadte eller noe.. Merkelig fyr egentlig, men jeg synes synd på han for han er så deppa Det er ikke han du skal tenke på nå, Tenk heller på kjæresten din du Som forøvrig er en knall kar Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vet at han er en knall kar, skikkelig godgutt.. Jeg bare får så dårlig samvittighet.. Jeg tror x-en overser med med vilje siden han har følt seg oversett av meg lenge. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg tror x-en overser med med vilje siden han har følt seg oversett av meg lenge. Kansje det er hans måte på og komme over deg? Har et par kompiser som er slik, merklig nok hjelper det dem. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Håper det hjelper for han ihvertfall,hadde passa meg jævelig bra om han kunne kommet over det og blitt en glad gutt igjen.. Var det idag du skulle få besøk av dama haddis?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Var det idag du skulle få besøk av dama haddis?? Juppz! Gleder meg noe helt vilt. Har også handlet inn som en galning: 6 poser chips 8 liter brus 1 kasse pils <--til meg selv 12 stk rusbrus til damen Taco middag i dag Biff i morgen Og en liten gave til henne.... Så jeg er klar for alt Endret 22. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) 12 rusbrus?! Endret 22. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelg :D Jeg har også lyst på en billig bærbar, burde overbevise mamma og pappa om at jeg sliter såpass i norsk siden jeg enda ikke har fått bedre enn 4 på det i år at ejg virkelig trenger en bærbar til å bruke på heldagser Kjæresten min kommer til meg om en og en halv time og skal være her hele helga.!!!! *glede seg max* Men jeg tror x-en min hater meg totalt nå ,nekta å si hvem som ringte han da jeg satt på bussen med han istad selv om jeg skjønnte at det var kameraten hans og sa ikke hadte eller noe.. Merkelig fyr egentlig, men jeg synes synd på han for han er så deppa Du kan jo kjøpe min.. 3000,- NOK. Celeron 600mhz 128MB SD-RAM. 8MB ATI-RAGE Mobility skjermkort. Intigrert nettverks-kort og modem! 24x cd-rom. Diskettstasjon. 13,3" LCD skjerm. 5GB hd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg