Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid syntes at du har vært sånn, så det betyr ikke så mye for meg.

Det er fordi du ikke fører vanlige normer for en samtale.. ;)

Men hvis ikke du bryr deg er det jo OK.. :hrm:

Jeg prøver å bry meg om og svare deg, men du svarer jo ikke akkurat likeverdig tilbake.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

LOL! En kompis som ringer nå nettopp fordi han har fått dame med seg hjem og han følte han måtte ringe og si ifra. WTF? :wow:

Får ringe og spørre om han husker noe fra inatt. Så vidt eg fikk med meg ka han snakket om og han ga tlf'n til hun så satt vi og preiket i 20min eller noe. Tviler på at han var i stand til å ha sex etter det eg hørte. :p

Lenke til kommentar

JA det lurer eg og på. Han var/er som sagt meget beruset og kåt så da fungerer ikke hjernen noe særlig. Skal ringe imorgen og mobbe han. :D

 

Edit: nei! Eg går og legger meg. Det er crap å måte gå ut med vofsen når man er drit søvnig men man våknet jo med engang når regnet plasker i trynet ditt. :thumbdown:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

GGggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddd MMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmm!!!!¤"#¤%¤&%(/( :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...