ehs5 Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Næ, jeg har jo Gmail invites igjen! De 3 første som sender meg PM med navn og mailadresse får en Gmail invite. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvorfor mekker du ikke avataren din helt transparent ahpadt? Slik: Fordi da blir den helt forferdelig stygg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Hvorfor mekker du ikke avataren din helt transparent ahpadt? Slik: Hvis jeg forsto hva du mente: De spørs jo hvilket forum skin du bruker? Buker du Hardware.no skinnet ser den transparent ut... Edit: Nå var jeg kanskje litt ute på jordet? Endret 21. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvorfor mekker du ikke avataren din helt transparent ahpadt? Slik: Hvis jeg forsto hva du mente: De spørs jo hvilket forum skin du bruker? Buker du Hardware.no skinnet ser den transparent ut... Jeg bruker den gamle hw.no skinen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Hver gang jeg ser avataren din, Wh1te, så tror jeg det er en av HalTans gamle avatarer. Husker ikke hvilken, men det er noe med fargene og motivet. Synes forøvrig at de avatarene du hadde før denne var mye tøffere og så mer forseggjort ut. Endret 21. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Faen, nå har jeg spist 3 liter is. "Trøstespising" suger... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Faen, nå har jeg spist 3 liter is."Trøstespising" suger... Hmm... Og du er lei deg for hva? Pokker, jeg har spist 1 agurk i dag, *gå og mekke seg noen skiver med leverpostei* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Faen, nå har jeg spist 3 liter is."Trøstespising" suger... Novellen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvorfor mekker du ikke avataren din helt transparent ahpadt? Slik: Hvis jeg forsto hva du mente: De spørs jo hvilket forum skin du bruker? Buker du Hardware.no skinnet ser den transparent ut... Edit: Nå var jeg kanskje litt ute på jordet? Whoops Synes forøvrig at de avatarene du hadde før denne var mye tøffere og så mer forseggjort ut. Nåja. Den nåværende avataren representerer min postmoderne identitet som filmskaper... Eller så liker jeg bare forandring. Du er en sucker for svart/hvitt, da. Personlig liker jeg den nye bedre. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Eller så liker jeg bare forandring. Du er en sucker for svart/hvitt, da. Was?! Jeg ser jo slik ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hmm...Og du er lei deg for hva? Guess what. SupremeX, orker ikke, gidder ikke. Beklager! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 ARgh...får ta og rydde opp litt her til kvinnfolket kommer i morgen *stress* Dessuten har jeg en følelse at visakortet kommer til og lukte svidd denne helga Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 SupremeX, orker ikke, gidder ikke. Beklager! Spis gress, din..din...trøstespiser! Ellers så er jeg ferdig med den, så det gjør ikke noe. Så videre på engelsken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Så videre på engelsken Tufs! Jeg kunne jo skrive den for deg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Så videre på engelsken Tufs! Jeg kunne jo skrive den for deg! Du kan skrive en engelsk oppgave til meg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Så videre på engelsken Tufs! Jeg kunne jo skrive den for deg! Du kan skrive en engelsk oppgave til meg ? Klart det. Skrev alle oppgavene til søskenbarnet mitt i fjor for en snusboks. Litt kjipern når han kom opp i skriftlig eksamen da, men han klarte å klage seg til en dugelig karakter. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Så videre på engelsken Tufs! Jeg kunne jo skrive den for deg! Kan du? Tittel: Youth problems, Problemstilling: beskriv en gjennomsnittlig tenårings problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Så videre på engelsken Tufs! Jeg kunne jo skrive den for deg! Kan du? Tittel: Youth problems, Problemstilling: beskriv en gjennomsnittlig tenårings problemer. I'm on it! Last ned Open Office i mens, du. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Oi oi oi! /me driver og tenker og brygger på ting som kommer til å skje med livet mitt framover. La oss si det sånt at 2005 kommer til å bli det året der eg kommer meg ut av den grusomme onde sirkelen eg har vært fanget i mange år. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Oi oi oi! /me driver og tenker og brygger på ting som kommer til å skje med livet mitt framover. La oss si det sånt at 2005 kommer til å bli det året der eg kommer meg ut av den grusomme onde sirkelen eg har vært fanget i mange år. Supert, Mario! *EDIT: AnAnAs liker meg ikke. Endret 21. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg