Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor mekker du ikke avataren din helt transparent ahpadt? Slik:

Hvis jeg forsto hva du mente: De spørs jo hvilket forum skin du bruker? Buker du Hardware.no skinnet ser den transparent ut...

Edit: Nå var jeg kanskje litt ute på jordet?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hver gang jeg ser avataren din, Wh1te, så tror jeg det er en av HalTans gamle avatarer. Husker ikke hvilken, men det er noe med fargene og motivet.

Synes forøvrig at de avatarene du hadde før denne var mye tøffere og så mer forseggjort ut. :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor mekker du ikke avataren din helt transparent ahpadt? Slik:

Hvis jeg forsto hva du mente: De spørs jo hvilket forum skin du bruker? Buker du Hardware.no skinnet ser den transparent ut...

Edit: Nå var jeg kanskje litt ute på jordet?

Whoops :blush:

Synes forøvrig at de avatarene du hadde før denne var mye tøffere og så mer forseggjort ut.

Nåja. Den nåværende avataren representerer min postmoderne identitet som filmskaper... :p

Eller så liker jeg bare forandring. Du er en sucker for svart/hvitt, da. Personlig liker jeg den nye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så videre på engelsken :(

Tufs! Jeg kunne jo skrive den for deg!

Du kan skrive en engelsk oppgave til meg :) ? :innocent:

Klart det.

Skrev alle oppgavene til søskenbarnet mitt i fjor for en snusboks. Litt kjipern når han kom opp i skriftlig eksamen da, men han klarte å klage seg til en dugelig karakter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så videre på engelsken :(

Tufs! Jeg kunne jo skrive den for deg!

Kan du? Tittel: Youth problems, Problemstilling: beskriv en gjennomsnittlig tenårings problemer.

I'm on it!

Last ned Open Office i mens, du.

Lenke til kommentar
Oi oi oi! /me driver og tenker og brygger på ting som kommer til å skje med livet mitt framover. La oss si det sånt at 2005 kommer til å bli det året der eg kommer meg ut av den grusomme onde sirkelen eg har vært fanget i mange år.

:w00t:

Supert, Mario! :w00t:

*EDIT: AnAnAs liker meg ikke. :hm:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...