danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kan noen si meg åssen man legger inn programmer i Linux? Har lasta ned Opera, og jeg husker bare at jeg skal kødde med Terminal eller noe. Orker ikke å søke, for da finner jeg så mye annen irrelevant info. Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Er ikke helt enig i den andre påstanden din heller. Du starter å skru av maskinen. dvs du slutter med å skru av maskinen når du har sluppet musen etter å ha presset skru av...evt når den har skrudd seg av. Du starter bestandig en handlig. dvs trykke på start. Uansett trenger man ikke trykke på startmenyen. man kan bare trykke på power knappen, så skrur den seg av automatisk. Eller holde inne powerknappen, så force den seg av. Endret 27. november 2003 av Term Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 da var det natta her..i mårra skal jeg på 2. runde med jobbintervju hos elkjøp Jeg kom igjennom det første nåløyet Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Lykke til da! Sitter å lurer på om jeg skal bestille meg en tur til syden rett over nyttår. Trenger å komme meg litt bort i fra alt sammen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jg drømte at jeg møtte nvoetfiv her i natt, som en kjempefeit taxi-sjafør med helskjegg og den ølmagen. SKulle i allefall ta ei drosje og møte vokalisten i HIM av en eller annen grund, så jeg måtte ta taxi og nvoetfiv så på meg og sa "hei b|real"... Ikke spør meg hva det skal bety...drømte også mye annet rart i kveld. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Fy ******. Hele maskina her er resetta jo. Alle settingene og sånn er nullstilt. ******* irriterende. Jaja. Mattetentamen i dag. )))) Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jupp, mattetentamen i dag. Får satse på at den går raskt og at jeg er hjemme tidlig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 bah, her har noen privatist eksamen i dag.. så sitter dem i 1 time før de gidder å si fra at de ikke får logget inn på pc'ne.. jaja.. ekke jeg som mister tid... Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Easj, sitter på skolen og skal ha it prøve Ønsk meg lykke til da. PS : Fikk 23/25 på dinside’s ”skjønner du sms-språk” test. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jupp, mattetentamen i dag. Får satse på at den går raskt og at jeg er hjemme tidlig Knis. Jeg skal bli fortere ferdig enn deg. Soet avatar. Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jaja, skal skrive av deg anyway Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Omg. Du vet at de logger alt du du skriver, så nå blir du sikkert ferska for cheating på på tentamen! Kniz. Lurer på hva jeg skal ha til lunch. Blir ikke Q-mjølk i dag, iaffal. Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tenkte ikke på det Tror ikke at Poppe bryr seg uansett.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Eh, jo, han bryr seg m4xx2k3? Du kommer til å bli eiiiiid! KenNiZZ! Haru linjal elle? Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har en sånn trekant-aktig-linjal. Du a? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Nesj. Sånn vinkel-sak? Trenger ikke da. Har bare med kælkizz jeg. Min trofaste kælkizz. Bare skeivinger som ikke kan tegne rette streker uten linjal da. Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kjeft din a Har kææælkizz jeg også da men... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vær stille a tjukken. )))) Nå eier jeg kabalen her. Den har nesten gått opp, og jeg har ikke trukket kort fra bunken en gang! Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jaha, alle vet jo hvordan du cheater i kabal så bare hold kjeft.. .. men ekke like smellfeit som deg ennå, du er min store mentor.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Eh, du er jo teh f4tz0r da. Å lø. Jeg trengte ikke å trekke mer enn sju kort fra bunken før alle kortene var snudd riktig vei. Fy ******, jeg eier. Du er dåli i kabal da. Jeg kan lære deg tek om du mekker med admin-panel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg