Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok.

Jeg stiller kanskje høyere krav til film.

Syntes du LOTR er noen dårlige filmer? Det er jo noen helt fantastiske landskap og slikt da.

Heh, det var det beste argumentet du kom på? ;)

 

Uansett, jeg synes LOTR var flotte filmer, men jeg hadde virkelig forventet at historien skulle være mer trollbindende (i mangel av bedre ord). LOTR-boka har jo fått så mye omtale, så jeg hadde forventet meg noe mer enn en "vanlig" (underdrivelse) eventyrfilm.

Lenke til kommentar
Ok.

Jeg stiller kanskje høyere krav til film.

Syntes du LOTR er noen dårlige filmer? Det er jo noen helt fantastiske landskap og slikt da.

Heh, det var det beste argumentet du kom på? ;)

 

Uansett, jeg synes LOTR var flotte filmer, men jeg hadde virkelig forventet at historien skulle være mer trollbindende (i mangel av bedre ord). LOTR-boka har jo fått så mye omtale, så jeg hadde forventet meg noe mer enn en "vanlig" (underdrivelse) eventyrfilm.

Ja. Jeg er sliten.

Lenke til kommentar

Shawshank Redemption > LotR any day.

Jeg syns ikke de er magisk, jeg syns de er tragiske (ikke ulikt de nye Star Wars filmene. Jeg har fått høre "er du teit?", "nehei" og "du er bare dum" fordi jeg ikke liker disse filmene, og det bryr jeg lite om.

Syns ikke de var spesiellt "magiske"... Det var jo gode filmer, men folk har overdrevet det så ekstremt! Hvorfor må man fryse i mangen timer utenfor en kinosal for å se den to dager før vennene dine skjønner jeg lite av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva i [*sensurer seg selv*]?!

 

Shawshank banker nyrene ut av Atter en Konge! Hva er det som skjer med verden? Har alle blitt til død fisk som følger strømmen? Jeg krever affære: frata uvitende bastarder retten til å stemme på filmer.

 

Er man litt smart vet man jo selvsagt at den høye ratingen til Atter en Konge kommer av at selv den største sosiale avvikeren har tvunget seg selv på kino for å få med seg det alle snakker om.

 

I blame Star Wars for this! Die Lucas, Die!

 

PJ er dog en hyggelig fyr :)

Lenke til kommentar

Peter Jackson har laget bedre filmer før (bedre som i mer underholdende).

 

I motsetning til Braindead som jeg kan se om og om igjen og le like mye hver gang, sovnet jeg da jeg prøvde å se FOTR en gang til. De andre filmene har jeg ikke prøvd å se en gang til. ROTK var alt for lang og.

 

 

nei, store filmer visuelt. klarer meg med boka, den klarer både være lang og meget underholdende ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...