Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 DiskSpace10GB: Hva er de fysiske målene på maskinen du skal selge? Slike maskiner er konge. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) New Shoes! Løkkecup, here I come! edit: 1.5k innlegg, dette må feires med en cola. Endret 21. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 De var litt kule. Men Nike da. :-\ Jaja, i dag var det faen meg tungt på treninga. Svettet som en gris. Også er jeg aleine hjemme til søndag! Digg. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Da har jeg bestilt en IPod, 4G, 20GB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Er ikke så fan av de skoene. Er ultrafan av Nike, men jeg er lei for å si at Adidas banker dem når det kommer til fotballsko. Men det er også det eneste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Nike r teh WIN! edit: de var på tilbud Endret 21. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jeg har to par sko. Jeg aner ikke hvilket merke de er eller noe slikt, men det ene paret er besj (åssen i elveleie skrives det), og det andre er brunt. Og det er vel strengt tatt det viktigste. Endret 21. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 New Shoes! Løkkecup, here I come!edit: 1.5k innlegg, dette må feires med en cola. Oioi, denne gangen må vi jo bare vinne! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 besj (åssen i elveleie skrives det) Beige. Leste bæsj først jeg... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Er ikke så fan av de skoene. Er ultrafan av Nike, men jeg er lei for å si at Adidas banker dem når det kommer til fotballsko. Men det er også det eneste. ..men Umbro slår dem alle (tuller ikke!) Ingen andre enn Umbro lager sko som føles som ballett-sko. Det er nesten som å spille i sokker med såle Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 besj (åssen i elveleie skrives det) Beige. Selvsagt. Uansett, dere tok poenget. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Er ikke så fan av de skoene. Er ultrafan av Nike, men jeg er lei for å si at Adidas banker dem når det kommer til fotballsko. Men det er også det eneste. ..men Umbro slår dem alle (tuller ikke!) Ingen andre enn Umbro lager sko som føles som ballett-sko. Det er nesten som å spille i sokker med såle Enig. Disse skoene er det diggeste jeg noengang har hatt. Brann-fans vil gjenkjenne disse skoene: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Enig. Disse skoene er det diggeste jeg noengang har hatt. Brann-fans vil gjenkjenne disse skoene: Yes! Raymond Kvisvik bruker dem. Har faktisk hatt på meg slike sko ( ) Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 sug fotball da No Offence... Men liker det ikke!!! Noen slaurer som løper rundt på banen.... dårlig trent er de også!!! btw: noen som vet hvordan jeg kan sjekke hvor "10% advarsel" kom fra? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan trykke på prosentene. Så får du opp grunnen som moderator har skrevet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 WTF? Ifølge imdb-brukere er ringenes herre 3 bedre enn Shawshank Redemption! Er hele verden tilbakestående? Jeg kan komme på cirka 50 filmer som fortjener den plassen mer enn den dønnkjedelig, homoerotiske nerdetiltrekkende drittfilmen... What is the world coming to? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) fotball friker.. EDIT: No Offence Endret 21. oktober 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 WTF? Ifølge imdb-brukere er ringenes herre 3 bedre enn Shawshank Redemption!Er hele verden tilbakestående? Jeg kan komme på cirka 50 filmer som fortjener den plassen mer enn den dønnkjedelig, homoerotiske nerdetiltrekkende drittfilmen... What is the world coming to? Det er da en kjempebra film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 WTF? Ifølge imdb-brukere er ringenes herre 3 bedre enn Shawshank Redemption!Er hele verden tilbakestående? Jeg kan komme på cirka 50 filmer som fortjener den plassen mer enn den dønnkjedelig, homoerotiske nerdetiltrekkende drittfilmen... What is the world coming to? Det er da en kjempebra film. Er det? Oja, da så.. Dumme meg, trodde den var dårlig, jeg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg hater at jeg elsker blender 3d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg