Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal legge meg jeg også nå snart. Må bare gjøre litt lekser først. Eller, må bare legge inn noe musikk på telefonen, og så gjøre lekser. Så sove. Rett etter at jeg har lekt litt med Victor (rotta mi).

Hm... jeg kommer til å sovne på bussen i morgen...

Lenke til kommentar

GGGGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!#¤"%¤#& :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Begynte selvsagt å se The Good, The Bad and The Ugly i går, og sovnet ikke før 4 (igjen). Pissetrøtt, but ready to go.

Lenke til kommentar

Morn

Stod opp klokka kvart på 5 idag like godt, og la meg i sofan for å se på filmen 'Villmark'. Norske filmer er ikke som de var før dessverre, så på en god gammel film hos en kamerat iforigårs, nemlig 'Mannen som ikke kunne le' :D

Rakk akkuratt bussen til skolen, så nå er det økonomi, www med andre ord :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...