Jooakim Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 God Natt, legger meg tidlig for en gang skyld, *Gjeeesp* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Skal legge meg jeg også nå snart. Må bare gjøre litt lekser først. Eller, må bare legge inn noe musikk på telefonen, og så gjøre lekser. Så sove. Rett etter at jeg har lekt litt med Victor (rotta mi). Hm... jeg kommer til å sovne på bussen i morgen... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nå legger jeg meg også. Natti natt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Følger trenden - køyer straks! Venter bare på litt kyllingfilèt til å bli varm før jeg legger meg Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Da har jeg fått meg vannkjøling. Står ute på badet for lekkasjetest. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kult, hvilket sett? Eller hvilke deler ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 GGGGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!#¤"%¤#& :w00t: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=315406&hl= Ingenting er bedre enn en god latter om morgenen. Off to take skool pict00rz! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Begynte selvsagt å se The Good, The Bad and The Ugly i går, og sovnet ikke før 4 (igjen). Pissetrøtt, but ready to go. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 God morning! Dritt vær i dag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Alex!!111one!!! Go'morgen. Idag blir det mediefag hele dagen, og nå starter timen, tipper vi får tid til litt "fuusball" idag også. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 *gjesp* hater skole hater skole hater skole hater skole hater skole hater skole hater skole hater skole Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Morn Stod opp klokka kvart på 5 idag like godt, og la meg i sofan for å se på filmen 'Villmark'. Norske filmer er ikke som de var før dessverre, så på en god gammel film hos en kamerat iforigårs, nemlig 'Mannen som ikke kunne le' Rakk akkuratt bussen til skolen, så nå er det økonomi, www med andre ord Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 *gjesp* Elsker skole Elsker skole Elsker skole Elsker skole Elsker skole Elsker skole Elsker skole Good for you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg