Daniel Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 NOOO!!! Psilocybe stengte den! syntes han er den strengeste moderatoren det var en fin tråd+- Forklar til Daniel, hvilken tråd? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Namnam! Cornflakes fra 1974.. ( var det det). Jeg vil ha en klem av SnowDOG_! .. .. .. .. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 [22:04:07] [email protected] / [email protected] - [email protected] says: send denne meldingen til ti personer, så vil den du liker kysse deg på skolen eller etter skolen. Dette er ikke noe tull Meldingen har blitt utforsket. Hvis du ikke gjør det, vil den du liker såre deg veldig.. Send denne videre til 10stk (eller fler) i løpet av 5 min, og noe vil skje med deg i løpet av den neste uken som gjør at du hopper av glede Oj, så moro! Måtte de som begynner med sånt brennes med MIG-sveiser... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 En ting til, hvor lenge holder frokostblanding? 'Weetos' Var det ikke Goophy som spiste så mye weetos? spør han Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ikke med inhold håper jeg... Uåpnet. Du skal få en klem av SnowDOG_ vist du spiser innholdet Jeg hadde gjort det, klem eller ikke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 [22:04:07] [email protected] / [email protected] - [email protected] says: send denne meldingen til ti personer, så vil den du liker kysse deg på skolen eller etter skolen. Dette er ikke noe tull Meldingen har blitt utforsket. Hvis du ikke gjør det, vil den du liker såre deg veldig.. Send denne videre til 10stk (eller fler) i løpet av 5 min, og noe vil skje med deg i løpet av den neste uken som gjør at du hopper av glede Oj, så moro! Måtte de som begynner med sånt brennes med MIG-sveiser... Det som topper kaka er jo at man får den av 40stk sammtidig! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ikke med inhold håper jeg... Uåpnet. Du skal få en klem av SnowDOG_ vist du spiser innholdet Jeg hadde gjort det, klem eller ikke. Øffør det a? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sånn, da har jeg lest alt ulest i So3 Good night, sleep tight. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 En ting til, hvor lenge holder frokostblanding? 'Weetos' Var det ikke Goophy som spiste så mye weetos? Til de begynner å lyse grønt... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vil ikke anbefale å åpne den heller, ahh fy faen Skal vente en stund og se om den får noen verdi for en eller annen syk samler. Hvis ikke skal den selvfølgelig spises. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ikke med inhold håper jeg... Uåpnet. Du skal få en klem av SnowDOG_ vist du spiser innholdet Jeg hadde gjort det, klem eller ikke. Øffør det a? Jeg er vel bare nysgjerrig... klemmer hender og føtter i dører for å se hvor vondt det gjør, og sånt. Kom nettopp på noe jeg gjorde en gang. Jeg fikk to venner til å slå meg hver gang jeg bannet. Det gjorde vondt. Det gikk noe sånn her: Meg: Hø, faan så tøft! *Slå* Meg: Ey, faan, dæ va ondt! *Slå* Meg: Okei, gi faan no! *Slå* Og så videre. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ikke med inhold håper jeg... Uåpnet. Du skal få en klem av SnowDOG_ vist du spiser innholdet Jeg hadde gjort det, klem eller ikke. Øffør det a? Jeg er vel bare nysgjerrig... klemmer hender og føtter i dører for å se hvor vondt det gjør, og sånt. Kom nettopp på noe jeg gjorde en gang. Jeg fikk to venner til å slå meg hver gang jeg bannet. Det gjorde vondt. Det gikk noe sånn her: Meg: Hø, faan så tøft! *Slå* Meg: Ey, faan, dæ va ondt! *Slå* Meg: Okei, gi faan no! *Slå* Og så videre. Smarting.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) MPX anmelder for svindel! hjelp! (detikert til Daniel) 999poster! Endret 20. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) [22:04:07] [email protected] / [email protected] - [email protected] says: send denne meldingen til ti personer, så vil den du liker kysse deg på skolen eller etter skolen. Dette er ikke noe tull Meldingen har blitt utforsket. Hvis du ikke gjør det, vil den du liker såre deg veldig.. Send denne videre til 10stk (eller fler) i løpet av 5 min, og noe vil skje med deg i løpet av den neste uken som gjør at du hopper av glede Oj, så moro! Måtte de som begynner med sånt brennes med MIG-sveiser... Slikt må man svare på Holger-måten; skjell dem huden full over deres totale mangel på intelligens til de begynner å bli på gråten. Mobb de skikkelig. Endret 20. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg fikk to venner til å slå meg hver gang jeg bannet. Det gjorde vondt. Hihi. En klassiker er jo å slå den som sier "ja" eller "nei". Noen er så sinnsykt dårlige på å ikke bruke de ordene. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) [22:04:07] [email protected] / [email protected] - [email protected] says:send denne meldingen til ti personer, så vil den du liker kysse deg på skolen eller etter skolen. Dette er ikke noe tull Meldingen har blitt utforsket. Hvis du ikke gjør det, vil den du liker såre deg veldig.. Send denne videre til 10stk (eller fler) i løpet av 5 min, og noe vil skje med deg i løpet av den neste uken som gjør at du hopper av glede fikk akkurat den jeg også (nettverk av folk i våres msn lister) Edit:det her gåt jævli fort! Endret 20. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vil ikke anbefale å åpne den heller, ahh fy faen Skal vente en stund og se om den får noen verdi for en eller annen syk samler. Hvis ikke skal den selvfølgelig spises. Spar den til dine evt unger, osv osv... Kan bli en fin deal i fremtiden *Hoppe på scooteren og kjøre ned til en kamerat med to SATAkabler og Windowslisens jeg tilfeldigvis hadde liggende til han* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Slikt må man svare på Holger-måten; skjell dem huden full over deres totale mangel på intelligens til de begynner å bli på gråten. Mobb de skikkelig. Jeg gjorde det, men han/hun blokket meg. Ble vel kanskje fornærmet over min svært så konkluderende konklusjon som innebefattet at han hadde en IQ i nedre del av 80-tallet... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg har 96 i IQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg